Kolejny bank dorzuca do konta prywatnego asystenta

Alior Bank od października zaoferuje każdemu stałemu klientowi prywatnego asystenta w cenie konta - dowiedziała się Wyborcza.biz. Oficjalnie bank poda tę informację w poniedziałek.
Pomysł Aliora to kolejny krok w walce banków o klientów kont osobistych. Bankowcy ostatnio prześcigają się w oferowaniu nowych wabików. Raiffeisen wprowadzi od jesieni debet darmowy przez pierwszy tydzień, Allianz płaci klientom za polecanie jego kont przyjaciołom, BZ WBK dawał po 100 zł za założenie każdego nowego rachunku, Bank Pocztowy przynosi gotówkę do domu, by klienci nie musieli chodzić do bankomatów, zaś Toyota Bank oferuje małym przedsiębiorcom office asistance, czyli pomoc w rozwiązywaniu problemów biurowych...

Alior Bank wpisuje się w ten trend i od października zaproponuje wszystkim klientom nowy przywilej: bezpłatny pakiet concierge pod nazwą Osobisty Asystent. Usługi concierge nie są nowością na polskim rynku, oferuje je kilka banków, ale z reguły są dostępne tylko dla klientów ze średniej i wyższej półki.

W Aliorze pakiet concierge będzie dostępny dla wszystkich klientów, dla których Alior Bank jest "głównym bankiem" (czyli dla klientów, którzy przelewają tam swoje pensje, z konta opłacają comiesięczne rachunki, a kartą Aliora płacą za zakupy).

Concierge to osobisty konsultant, który pomaga klientom w zorganizowaniu potrzebnych usług lub uzyskaniu informacji. Asystent może zamówić m.in. bilety lotnicze, miejsce w hotelu, kinie lub restauracji, zorganizować dostarczenie zakupów czy opiekę nad dziećmi. Dzięki usłudze concierge można uzyskać także m.in: aktualne informacje o imprezach kulturalnych, sportowych, bieżące wiadomości o warunkach drogowych. Dostępna będzie też... infolinia savoir-vivre. Za skorzystanie z pomocy asystenta klient nie będzie płacił, będzie musiał pokryć jedynie koszty zamówionej za jego pośrednictwem usługi.

Z usług oferowanych przez Alior Bank korzysta ponad 620 tys. klientów, w tym ponad 50 tys. firm.

Więcej o: