Budimex najbliższy zakończenia robót na budowie A2

d
27.03.2012 11:52
Wśród pięciu budowanych odcinków autostrady A2 Stryków-Konotopa, najbardziej zaawansowany jest ten, realizowany przez Budimex - wynika z danych GDDKiA. Natomiast najsłabsze zaawansowanie robót ma odcinek, którego budowę ma dokończyć konsorcjum Boegl a Krysl i DSS.
Drogowa Dyrekcja planuje co tydzień, aż do 1 czerwca, informować o procentowym zaawansowaniu prac na budowie A2. Dane będą dotyczyły postępów w robotach najważniejszych dla inwestycji - układaniu poszczególnych warstw nawierzchni, czyli podbudowy, warstwy wiążącej i ścieralnej.

W sumie na całej trasie Stryków-Konotopa warstwa podbudowy jest ułożona w ponad 80 proc. Największe zaawansowanie w układaniu wszystkich nawierzchni jest na odcinku E (Budimex), położonym najbliżej Warszawy, a najmniejsze na środkowym odcinku C (Boegl a Krysl i DSS). Na tym drugim w zeszłym tygodniu prace zostały zintensyfikowane po zmianie lidera konsorcjum

Zaawansowanie w układaniu warstw na poszczególnych odcinkach autostrady 26 marca przedstawiało się następująco:

Odcinek A (konsorcjum Eurovia i Warbudu za Covec):

- warstwa podbudowy - 83 proc.
- warstwa wiążąca - 43 proc.
- warstwa ścieralna - 0 proc.

Odcinek B (konsorcjum Mostostal Warszawa, Acciona Infraestructuras, Polimex-Mostostal):

- warstwa podbudowy - 89 proc.
- warstwa wiążąca - 41 proc.
- warstwa ścieralna - 0 proc.

Odcinek C (konsorcjum Boegl a Krysl i DSS za Covec):

- warstwa podbudowy - 39 proc.
- warstwa wiążąca - 19 proc.
- warstwa ścieralna - 0 proc.

Odcinek D (konsorcjum Strabag i Mota Engil):

- warstwa podbudowy - 93 proc.
- warstwa wiążąca - 88 proc.
- warstwa ścieralna - 0 proc.

Odcinek E (konsorcjum Budimex i Ferrovial Agroman):

- warstwa podbudowy - 100 proc.
- warstwa wiążąca - 100 proc.
- warstwa ścieralna - 9 proc.

Komentarze (8)
Zaloguj się
  • Oceniono 9 razy 5

    A czy jeszcze pamietamy, jak po pierwszym przetargu (tym unieważnionym) wszyscy krzyczeli, dlaczego takie kontrakty dostaje tylko te 5 duzych firm i aby dać sznsę mniejszym firmom. Przetarg unieważniono, trasę podzielono na 5 odcinkow o dano szanse tym mniejszym firmom, które zaoferowały nizszy ceny. Ah, czy pamietamy jakie było zadowolenie, że mamy małe firmy za niska cenę ! A jak dalej - to wiadomo.

  • Oceniono 1 raz 1

    Przy tym stopniu zaawansowania to jest jasne, ze odcinki A,B,D i E będą przejezdne na bank. Ułożenie scieralnej to pikuś. Natomiast na odcinku "C" powinni bez trudu przygotowac jedna jezdnię i puścić ruch w obie strony każdy po swoim pasie. Jeśli nie bedzie katastrofy pogodowej to przejezdność będzie na sicher.

  • perepere8

    Oceniono 23 razy 1

    dobrze tez byloby gdyby GDDKiA nie zaprzestala informowac co tydzien po zakonczeniu budowy autostrady o procentowych niedorobkach i usterkach wyniklych z budowania autostrady na hura za jak njmniejsze pieniadze.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najważniejsze informacje