Yahoo!: Test wielkanocnych łakoci. Lidl lepszy od Lindta

Serwis Yahoo! w związku ze świętami Wielkiej Nocy zrobił test czekoladowych przysmaków. Okazało się, że słynny króliczek Lindta ustępuje temu z Lidla i Tesco
Do testu redakcja Yahoo! podeszła z przymrużeniem oka. Wielkanocne czekoladowe zajączki i jajka testowało organoleptycznie dziesięć osób. Oceniano smak, wygląd, określano, dla jakiej grupy byłby to najlepszy produkt, i podawano cenę.

Wynik jest zaskakujący: The Lidl bunny beat the Lindt bunny! - brzmi ocena przy przysmaku z dyskonta Lidl. Króliczek z tego marketu dostał 8 na 10 pkt, a ten z prestiżowej szwajcarskiej firmy 3 na 10 pkt. Nieco gorzej wypadła ocena wyglądu, który określono jako "taniochę". Zajączek Lidla zajął czwarte miejsce, Lindta - szóste. Oczko wyżej znalazło się jajko Tesco z dodatkiem mięty. - To coś w sam raz dla kolegi z pracy - głosi werdykt.

Niestety, polski konsument nie będzie znał wielu testowanych marek. Pojawił się produkt KitKata (czekoladowe jajo), który jednak dostał słabe noty. Podobno klei się w ustach i smakuje tanio. Zwycięzcą został Galaxy All About Indulgence Large Egg.

Więcej o: