Piotr Żyła wskoczył do świata reklamy. Zobacz nowy spot

Skoczek będzie reklamował Paluszki Beskidzkie. To pierwszy występ w reklamie naszego zawodnika znanego z dużego poczucia humoru
Indywidualny zwycięzca zawodów Pucharu Świata w Oslo i brązowy medalista drużynowych mistrzostw świata Val di Fiemme wskoczył do świata reklamy. Jak podaje Press Piotr Żyła został twarzą marki słonych Paluszków Beskidzkich, której właścicielem jest firma Aksam. Hasłem kampanii jest: "Cokolwiek robisz - bądź sobą, jesteśmy z Tobą". Jest to pierwsza kampania zarówno Piotra Żyły, jak i całej marki.

Kampania będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) i tematycznych. Działania promocyjne będą też prowadzone w prasie i internecie.

Piotr Żyła znany jest ze swojej pogody ducha i naturalności. Jednak w tym sezonie lepsze wyniki sportowe osiągnął Kamil Stoch, który zajął trzecie miejsce w Pucharze Świata i zdobył indywidualnie złoty medal na mistrzostwach Świata w Val di Fiemme.

Internauci zadecydują o finale

Jak podaje portal Wirtualne Media w ramach kampanii pojawią się trzy róże spoty: pierwszy 30-sekundowy, wprowadzający do historii współpracy z Piotrem Żyłą, kolejne trzy 15-sekundowe, promujące wybrane produkty marki i na koniec spot z zakończeniem internautów. Ostatnia reklama, która będzie wyemitowana tylko raz, 19 maja, to także finał akcji konkursowej prowadzonej na fanpage'u marki Beskidzkie na Facebooku. To internauci będą mieli wpływ na zakończenie spotu.

Małysz zarobił fortunę

Piotr Żyła szybko poszedł w ślady Adama Małysza, naszego najlepszego skoczka w historii, który często występuje w reklamach.

Czytaj też: Oni na pewno nie powinni występować w reklamach

Duże pieniądze Małysz zarabiał przez ostatnich kilkanaście lat. Jego talent eksplodował w sezonie 2000-01. Z samych tylko nagród za zwycięstwa i miejsca na podium zainkasował według różnych szacunków 300-400 tys. franków szwajcarskich (w tej walucie wypłacane są premie za zawody). I tak to jest w tej branży - zawodnik, który dominuje w całym sezonie, może zgarnąć do pół miliona franków, zaś taki, który od czasu do czasu staje na podium - a i takie sezony Małyszowi się zdarzały - może wyciągnąć 50-100 tys. franków.

Ale największe konfitury dla każdego sportowca światowej klasy to kontrakty z rynku reklamowego. Mówiło się, że Małysz jako pierwszy polski sportowiec dostał za udział w kampanii reklamowej (Winiary) 1 mln zł. Podobno - to też informacje nieoficjalne - pierwsza jego umowa z Red Bullem opiewała na 800 tys. euro.

Czytaj też: Piłkarskie sławy w reklamie piwa

Menedżer skoczka nie chciał zdradzić szczegółów, ale przyznał, że reklama producenta napojów energetycznych na kasku naszego orła była najdroższa. Za reklamę na kombinezonie brał podobno ok. pół miliona złotych za sezon. W sumie z reklam i kontraktów marketingowych Małysz rocznie zarabiał w ostatniej dekadzie 2-3 mln zł.

Dowiedz się więcej: Ile w swojej karierze skoczka zarobił Adam Małysz?

Czy obecność Piotra Żyły w reklamie skłoniłaby Ciebie to kupienia produktu?
Więcej o:
Komentarze (26)
Piotr Żyła wskoczył do świata reklamy. Zobacz nowy spot
Zaloguj się
  • tajlerdarden

    Oceniono 233 razy 217

    Ma chłop swoje 5 minut w celebryckim świecie, niech korzysta!

  • remo29

    Oceniono 164 razy 146

    Jest jedna rzecz, którą mógłby reklamować w ciemno, ale w Polsce jest nielegalna ;)
    --
    parada karzełków

  • jeslijuzmaszkonto

    Oceniono 87 razy 79

    Jedna z przyjemniejszych reklam ze sportowcem. Piotrek wypada bardzo naturalnie, drętwego Małysza czy koszmarnie deklamującą Otylie ze starych reklam sieci Idea zostawia daleko w tyle.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX