Komentarze (79)
NC+ obniża ceny pakietów. Abonamenty w dół o 20 zł
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • rademenes79

    Oceniono 11 razy 11

    Ten artykuł to KŁAMSTWO. Jeszcze wczoraj promocje były niemal identyczne. Różnica to likwidacja pakietu Gold, zamiat tego Platinum w tej cenie.
    Pytanie brzmi: kto skasował za artykuł? Agora czy autor?

  • mako75

    Oceniono 11 razy 11

    Hm... albo coś przegapiłem, albo czegoś nie rozumiem bo te ceny pakietów wiszą na NC+ od dość dawna.

  • katoprzyglup

    Oceniono 10 razy 10

    Teraz obnizaja ceny jak juz oddalem dekoder. Jak chcialem wynegocjowac jakas normalna cene i przedluzyc umowe to mnie zbywali. A teraz z kazdym dniem utwierdzam sie w przekonaniu, ze dobrze zrobilem, a telewizja jest mi zbedna, zreszta i tak tam nic nie ma :) Ostatecznie jak przycisnie, to na jakis mecz mozna odpalic weeb tivi :)

  • vene73

    Oceniono 9 razy 9

    Jaka obniżka?
    Przed promocją pakiet universe+ kosztował 59 zł, a po obniżce o 20 zł kosztuje 59 zł...

    Dla przypomnienia np. cennik z kwietnia: media2.pl/media/101955-All-Inclusiveplus-ukryty-ale-wciaz-dostepny-w-ofercie-ncplus.html

    Dlaczego dziennikarz nie sprawdził cen (ukryta reklama?)

  • leszekes

    Oceniono 9 razy 9

    Nie chce mi się czytać skomplikowanych ofert. Szkoda na to czasu. Spodobałaby mi się tylko jedna oferta.
    Taka, którą mógłbym sobie ułożyć sam pod swoje potrzeby.
    Chciałbym też taką umowę móc zerwać z upływem miesiąca rozliczeniowego, jeśli mi się tak będzie chciało, czy spodoba.
    Nie chcę reklam, nie chcę żadnych dodatkowo płatnych transmisji. Tylko maksymalne uproszczenie. Nie? To sio... :)))

    Przykładowo: w ofercie za 30 zł jest 30 programów i ja sam sobie ustawiam jakie mają w tej ofercie być programy.
    Żadnych premium, mini czy co tam jeszcze wymyśli jakiś idiota od marketingu. Ja wybieram od a-z.
    Nie chcę programów "wciskanych" przy okazji, typu "Trwam" czy innego gów...

  • el_bigos

    Oceniono 9 razy 9

    Jak to sie u nas mówi "musztarda po obiedzie", poza tym ta oferta (o ile ją dobrze zrozumiałem) i tak jest wyższa od pozostałych.

  • zbyszex1

    Oceniono 7 razy 7

    odszedłem na szczęście. Teraz w kablówce płacę 100 zł łącznie z internetem 30Mbit. To tak po 50 zl wychodzi telewizja/internet. Ze sportowych mam NSport, Eurosporty i Polsaty Sporty(wszystko w HD) reszta też niezła. Na upartego jakby się bardzo chciało mieć CanalPlus to cały pakiet do wykupienia jest za 50 zł już full. Wtedy cenowo wyjdzie to samo, ale szczerze pod kątem sportu Polsat Sport uważam jest najlepszy. Tenis, siatkówa, formuła. Na Nsport jak się LM skończy to same powtórki.

    Serdecznie polecam kopnąć ich w d.... Bo ta oferta, jak już się ją zrozumie, zwyczajnie człowieka obraża

  • kwolana

    Oceniono 7 razy 7

    nie oglądam telewizji. w ogóle.
    ale chcę dla dzieciaka mini mini+.
    tylko tyle.

    rozumiem że za ten JEDEN kanał zapłacę minimum 40 zeta miesięcznie? przecież to jest po****ne!

  • szuwarek81

    Oceniono 6 razy 6

    Promocja polega na:
    - dopisaniu skreślonego 59 do Comfort+,
    - skreślonego 79 do Universe,
    - skreślonego 109 do Silver...
    bo CENY SĄ TAKIE SAME JAK PRZED "PROMOCJĄ", różnica sprzed "promocji" polega na tym, że ubyło kilka kanałów. Obniżyli jedynie cenę za platinum ze 119 (NIE 149) na 99zł. Czy to się znowu nie nadaje do UOKiK!? Osobiście podpisywałem umowę chyba z 2 miesiące temu, mam Universe ze wszystkimi C+, dekoder pvr i MR za niecałe 60zł, ale to jak próbują wydymać kolejnych naiwniaków woła o pomstwę do nieba...

  • kajajgzzz

    Oceniono 6 razy 6

    To jest tak zwany francuski numer.

  • malgoska_k

    Oceniono 6 razy 6

    Płacić za oglądanie kopaniny z polskiej ligii to powinni potencjalnym desperatom Ci z NC+, bo to prawdziwa katorga...

  • forgotten_realms

    Oceniono 6 razy 6

    A to jest z netem? Bo jeżeli bez wówczas ta oferta jest skrajnie nieatrakcyjna.

  • alamar3

    Oceniono 6 razy 6

    Przedewszystkim nc+ paruje teraz karty z terminalami to ostatecznie wyklucza sens kupna abonamentu majac juz wlasny dekoder.

  • byle1

    Oceniono 6 razy 6

    co to za promocje?
    teraz za !!! DWA !!!! Platinum z HBO i Cinemaxami płacę 128zł/mc

  • euforiusz

    Oceniono 10 razy 6

    Teraz nikt nie będzie płacił abanomentu jak Trwam będzie można oglądać ze zwykłej anteny w HD

  • zabavnik

    Oceniono 10 razy 6

    na ch... mi te ich hd tylko programy mi się przez to zacinają bo sprzedali mi za mały talerz tak samo hbo 2 miesiące gratis a po trzecim przysyłają rachunek za hbo mimo że go nie chcesz

  • antyncoczywiscie13

    Oceniono 5 razy 5

    dziś mogą zniżyć nawet cenę do 0 zł
    nie podpisze z nimi umowy nigdy w życiu
    oszustów nienawidzę
    dodatkowo jeśli zobaczę reklamy tego szajsu gdziekolwiek mogą żegnać się z moją bytnością na stronach internetowych i nie tylko ... wiadomo jakie stacje telewizyjne promują ten bubel

  • bomba666

    Oceniono 5 razy 5

    przecież to samo dawali mi 2 miechy temu....badziewwwwwwwwwwwwwwww

  • i.kto.to.wie

    Oceniono 5 razy 5

    Trudno się dziwić, skoro wszyscy pracownicy zostali oddelegowani do obsługi fejsa, to nie ma kto zajmować się klientami :-)

  • boskimajkel

    Oceniono 4 razy 4

    ja właśnie od nich uciekam, właśnie skończyła mi się umowa i chciałem przejść na niższy pakiet. usłyszałem, że nie jest to możliwe, taka polityka firmy... tak więc kończę umowę i idę do kablówki, choć mógłbym nową umowę z nimi podpisać na warunkach mi odpowiadających, ale od idiotów trzymam się z daleka

  • led47

    Oceniono 4 razy 4

    Promocja oczywiscie dla nowych klientow. Starych należy czesać dopoki nie wypowiedza umowy.
    W cyfrze+ placilem 113zl w ramach promocji - po 2 latach trwania tej "promocji" umowa na czas nieokreslony i 134 zl do zaplaty. Negocjowac można tylko wyższy pakiet, może dadza 5 zl rabatu.
    Okres wypowiedzenia umowy - podobno 3 m-ce (nowego regulaminu nc+ nie dostalem od momentu fuzji) a wg umowy z c+ okres wypowiedzenia tylko 1m-c (od momentu przyjecia informacji przez operatora)..
    Niech walą sie na pysk. Umowę wypowiedzialem.
    Nie kupuje niczego na F - w tym głownie "francuskich wyrobow".

  • yabadabadou

    Oceniono 6 razy 4

    przed tą głupia fuzją w "N" nie był opłaty za najem dekodera. każdy był w cenie abonamentu.

  • prostolinijny27

    Oceniono 3 razy 3

    O nieobecnych się nie mówi - mówi porzekadło, więc powiedzmy czyja to zasługa, że tak "wielka" korporacja jak NC+ niestety poniosła i nadal ponosi klęskę. Uważam, że pełną zasługę za ujawnienie skandalicznych praktyk tej firmy należy się polskim konsumentom, w szczególności tym, którzy stworzyli i przystąpili do facebookowej grupy ANTY NC+. Chwała im za to, że zdemaskowali tak prymitywną i powiedzmy szczerze,z góry zaplanowaną "akcję" NC+ mającek na celu żerowanie na nieświadomości polskich konsumentów. Osobiście bardzo się cieszę, że NC+ został utarty nos do końca czyli, że sprawa zakończyła się na szczeblu UOKiK, a NC+ musiała podkulić swój pierwotnie nastroszony ogon i przeprosić oraz uznać prawa polskich klientów. Z cała pewnością ani prezes tej firmy, ani żadna z zatrudnionych tam osób nie zmieniłaby na podstawie jedynie uwag klientów swoich bezprawnych praktyk. I to pokazuje czy mamy do czynienia z dobrą wolą czy z wykorzystywaniem swojej pozycji oraz praktykami antyklienckimi. Cieszę, że podobnie jak mBankowi tak i teraz - i liczę po cichu, że w przyszłości coraz częściej - polscy konsumenci nie będą bierni, nie będą kulić ogonów tylko w uzasadnionych przypadkach nadadzą bieg takim i podobnym sprawom we właściwych instytucjach. Firmom zaś takim jak NC+ czy mBank takie historie może choć odrobinę uświadomią, że czasy kiedy mogliście po nas jeździć jak po b... s... dawno minęły!

  • liberau

    Oceniono 3 razy 3

    Nie dawajcie się naciągnąć tym złodziejom. W zeszłym roku oszukali mnie (n-ka) wmawiając przez telefon ofertę, zgodnie z którą miałem utrzymać dotychczasowy pakiet programów. Okazało się, że wszystko się zgadza prócz tego, że z pakietu zniknęły programy HBO. Po pisemnej reklamacji jakaś pani zaproponowała "zadośćuczynienie" w postaci bezpłatnego włączenia HBO - ale tylko na kilkumiesięczny okres obejmujący połowę umowy.

    Ponieważ tego typu targi uznałem za zawstydzające, wypieprzyłem ich list i zapomniałem o sprawie. Do czasu... - kiedy zorientowałem się, że pół umowy minęło, HBO dalej działa, a rachunek za kolejny miesiąc przyszedł odpowiednio wyższy.

    Okazało się, że ta pani ostrzegła mnie w swoim łaskawym liście, że aby nie dopłacać, muszę zrezygnować z dalszego korzystania HBO - o czym oczywiście nie pamiętałem, pewnie nawet nie doczytałem wkurzony bezczelną formą "zadośćuczynienia". I tak zabuliłem za dwa kolejne miesiące HBO, choć wcale nie miałem takiego zamiaru.

    Dziś dzwonił do mnie gość z ich infolinii aby przedstawić "ofertę" (może to ten sam, który poprzednio mnie oszukał?). Powiedziałem mu, że ZE ZŁODZIEJAMI NIE DYSKUTUJĘ - i Wam radzę to samo.

    Z Cyfrą miałem podobne przejścia. Obciążali mnie opłatami za dekoder kłamiąc, że nie otrzymali ode mnie odpowiedniego pisma, nasyłali firmy windykacyjne itp. Gdy po paru miesiącach udowodniłem im ze pismo odebrali, a ich kłamstwa będzie łatwo wykazać, natychmiast udało im się pismo odnaleźć.

    Współczuję wszystkim, którzy zaryzykują testowanie efektów połączenia obu "platform"...

  • poznanski-rowerzysta

    Oceniono 3 razy 3

    cały czas czekam na radykalną zmianę w zarządzie

  • naprawdetrzezwy

    Oceniono 3 razy 3

    Co za debile: zamawiając online, Canal+ w prezencie.
    Idąc do szkoły, lody w prezencie.
    ;>>>

  • jagoda27

    Oceniono 3 razy 3

    Za 78 zł w N telewizji miałem cztery kanały N+ HD
    W NC+ za 79 zł mogę mieć dwa kanały Family ale Canal+ film dodatkowo płatny.
    I gdzie tu jest promocja ???

  • szary212

    Oceniono 5 razy 3

    mieliśmy ofertę promocyjną przez 3 miesiące, po czym bez uprzedzenia ją zakończyli, i przysłali rachunek o 70 zl wyższy
    panna z obsługi powiedziała beztrosko, że "teoretycznie (!) ktoś z nami powinien się skontaktować"
    na pytanie, dlaczego nie dano nam możliwości wyboru, czy chcemy nadal ten sam pakiet, czy inny, panna powiedziała, że wysyłają rachunki automatycznie , kiedy skończy się okres promocyjny - w nadziei zapewne, że i tak zapłacimy, bo nie zauważymy
    powiedzieliśmy, że wypowiadamy umowę i że znowu strzelają sobie w stopę po tamtej aferze
    panna orzekła (wzruszając zapewne ramionami, ale nie widzieliśmy) , że "przekaże sprawę, i ktoś się z nami skontaktuje
    minął tydzień i nic

  • rozwodnik

    Oceniono 2 razy 2

    Ja mam abonament za 0 zł. Książki z biblioteki lub księgarni, filmy na kilkunastometrowym ekranie z superjakością obrazu i dźwięku oraz sport na żywo lub w pubie ze znajomymi. Zero uwiązania przed telewizorem.

  • m1gu3l

    Oceniono 4 razy 2

    miałem w mieszkaniu u rodziców umowę z cyfrą plus, rodzice oglądali, rodzice byli zadowoleni, przez x lat, nie pamiętam ile, ale długo, najwyższy pakiet itd. ostatnio (automatyczna migracja na czas nieokreślony do nc+) narzekają, że drogo - no drogo, patrzę w rachunek - drogo jak... dzwonię, myślę sobie - zmienię na czas określony itd, stałemu klientowi to zjadą z ceną.

    oczywiście to pierwsza tura rozmów z tego "tańca" była, za tydzień będą dzwonić i pytać czy na pewno chcę odejść i składać niedwuznaczne propozycje, ale...
    zaproponowali tyle samo co nowemu klientowi - i powiedzieli, że nie mogą zejść niżej, bo obecnie dużo płacę. jakbym wcześniej to ogarnął, to bym dostał lepszą ofertę...

    bardzo zabawna rozmowa, generalnie gorąco polecam kontakt z nc+ przed przejściem do jakiejś kablówki czy polsatu :-)

  • extrafresh

    Oceniono 8 razy 2

    1. Serio, kto ma czas oglądać te wszystkie kanały?

    2. Obniżanie cen to zawsze ruch w dobrą stronę. Tylko chyba już trochę za późno - ludzie będą długo pamiętać poprzednią wpadkę!

  • saszanasza

    0

    Moim zdaniem w dalszym ciągu robią z klientów durni, choć tym razem z dotychczasowych, chcących chociażby przedłużyć umowę. Mnie zaproponowali tak "preferencyjne warunki" jej przedłużenia, że płaciłabym o 10 zł. więcej za tą samą ofertę programową co nowi klienci zawierający umowy na warunkach określonych w ofercie z tego artykułu! Żenujące strasznie!
    Jednakże...dla mnie nowa oferta jest klarowna, kwestia dogadania się z konsultantem. Jest niestety gorsza od tej którą miałam dotychczas w cyfrze+, ale dzięki temu że rozwiązujemy umowę dotychczasową (z przyczyn o których pisałam powyżej) i zawieramy umowę jako nowi klienci,przynajmniej za mniej będziemy płacić mniej.

  • televideo

    0

    Niestety obniżka ceny praktycznie nie zwiększyła sprzedaży w punktach nc+ www.cyfra.tv a ludzie raczej pytają czemu znikają pakiety z oferty.

  • mordechajblumsztajn

    0

    PROMOCJA HIPERMARKETOWA - dodali tylko przekreślone ceny, na debili może to działa

  • mille666

    Oceniono 2 razy 0

    Niech sobie wsadzą swoją ofertę w 4 litery: dopóki nie będzie można korzystać z własnych dekoderów i nie zaczną uczciwie traktować klientów dalszy odpływ do polsatu, czy dvb-t bedzie trwał aż do zakończenia umów z c+, a te są nawet kilkanaście miesięcy jeszcze ważne.
    Chciwość i głupota zawsze odbija się czkawką.

  • wdz82

    0

    Też nie rozumiem oferty bo z tego z pamiętam to za 59 była dokładnie ta sama oferta co w tym artykule. Ja osobiście mam pakiet z C+Family i C+family2 za 64 miesięcznie przez cały okres umowy . Dlatego nie rozumiem oferty, znowu coś kombinują.
    Pozdro.

  • ergosumek

    Oceniono 2 razy 0

    U mnie ta ich "promocja" wyglada tak, że zamiast 68 będę płacił 91 zł, czyli wzrost prawie o połowę, za to samo, co mam!!!
    Jeszcze mi napisali, że HBO użytkuję BEZPŁATNIE JAKO OPCJA DODATKOWA!!!, TYLKO ZE JA TĘ OPCJE DODATKOWĄ MAM JUZ 2 czy 3 lata w ramach 68zł....ale domyslam się, że za pare miesiecy każą mi płacić za tę bezpłatna opcję ekstra...

    Tak wyglada skutek POłączenia Canal+, z którego bylem bardzo zadowolony, z ta drugą, "n" czy jakos tak, ile razy włączę przez przypadek jakis ich kanał, to albo reklama albo przerwa....

  • karburatorek

    Oceniono 1 raz -1

    Nie interesuje mnie zbiorowe gonienie za szmacianką (czyli tzw. "opium dla ludu") - zrezygnowałem z tych kanałów, dostałem za to inne (naukowe i publicystyczne) które mnie interesują. Mam to co chcę za mniejsze pieniądze. I nie muszę wymieniać sprzętu. Mnie to pasuje - jestem na tak :)

  • gela1

    Oceniono 1 raz -1

    przecież to normalna oferta dla migrujących, chyba że konsultant jeszcze coś urwie,
    to będzie ciekawy ukłon w strone tych którzy uwierzyli w kontent już w kwietniu

  • megg.pop

    Oceniono 1 raz -1

    pół roku temu wypowiedziałam umowę w ence... dziś mi przyszedł sms o treści: "W imieniu ITI Neovision sp z o.o. prosimy o niezwłoczny kontakt pod numer" ........... zachęta?????

  • hiro53

    Oceniono 6 razy -2

    Oferta,może i jest dobra,ale nie rozumie dlaczego nie mam Polsatu Sport,który ma wyłączność na transmitowanie siatkówki.Gdzie mogę ją oglądać jeśli nc+ nie ma Polsatu Sport:)

  • zygzak_mejklin

    Oceniono 7 razy -5

    A moze jakis normalny czlek napisze jeszcze czy ta oferta "na rok" to jest optymalna rynkowo czy to "francuska oferta", ktorej moze nie zrozumialem?

    Bo uwazam ze nie jest zle - moglym zastanowic sie nad kupnem takiego pakietu, bo na naziemnej tv bywa "roznie", tu wybor jest troche wiekszy choc nie mam wielkiego parcia na tv. Za 40pln uwazam jednak ze to psi pieniadz jak na ilosc pakietow, zapewne dziecko nie mialoby juz klopotu ze znalezieniem bajek, a ja jakiegos sensownego filmu do okazjonalnego poogladania (a z naziemna to delikatnie mowiac - trzeba miec fuksa).

    Tylko znam "oferty canal+" i wiem ze to zawsze jest oferta ktora gdzies wali w beke :). Tutaj jest napisane "szybko" ze oferta na rok - a jak jest w innych tv, ktos podpowie? Rok takiej oferty jest ok?

    W kablu mialem w tej cenie takze kanaly sportowe i "discovery", bez zadnych promo-akcji na rok...

  • kliszczak1

    Oceniono 29 razy -11

    I nie mogli tak odrazu? Nie byłoby całej afery z podnoszeniem cen, ludzie byliby zadowoleni a wizerunek firmy inny.
    _ _
    Dolina Pięciu Stawów Polskich – najpiękniejsza tatrzańska dolina

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX