Komentarze (59)
Wszystkie sklepy będą jak McDonald's. Dlaczego klient na tym straci?
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • lorgenheim

    Oceniono 6 razy 2

    <b> McDrive, McDrive,
    jak pieknie sie rozwija kraj! </b>

    Tekst piosenki:

    Uparlem sie wyjechac z miasta,
    gdzie coraz wiekszy tlum i tlok,
    bo z tloku czlowiek tez wyrasta,
    gdy korki ma przez caly rok.
    Ruszylem autem na poludnie,
    gdzie wiosna, najpiekniejszy maj,
    na skraju zegnal mnie McDonald’s
    tablica, ze tu jest McDrive
    McDrive, McDrive,
    jak pieknie sie rozwija kraj!
    Kupilem sobie cheesburgera,
    Schlodzonej coli wlalem lyk
    i wyplukujac resztki sera,
    z silnikow wydobylem ryk.
    I gnajac katowicka szosa,
    ile fabryka koni da,
    do Czestochowy dojechalem,
    gdzie staly McDonald’sy dwa.
    McDrive, McDrive,
    jak pieknie sie rozwija kraj!
    Kupilem sobie Mcchickena,
    Do picia juz nie bralem nic,
    Zza McDonald’sów patrzyl na mnie
    Klasztoru Jasnej Góry szpic.
    Depnalem znowu gaz do dechy
    i gnalem równo dwiescie az,
    zza McDonald’sa sie wylonil
    prastary piekny Kraków nasz.
    McDrive, McDrive,
    jak pieknie sie rozwija kraj!
    Choragwie z wdziekiem lopotaly,
    Do srodka zapraszajac mnie,
    Lecz ja sie tu nie zatrzymalem,
    Bo na BicMacki przeszla chec.
    I pomyslalem, zawracajac,
    ze to jest nowych czasów znak,
    lecz po co z domu w swiat wyruszac,
    gdy wszedzie ten sam gust i smak.

  • megi_on

    Oceniono 10 razy 2

    na moim osiedu, nie buduje się nowych bloków, placów zabaw, ale kolejne supermarkety, jest ich w okolicy kilkanaście, oczywiście daje to profity, w postaci wyrównanych cen, ale kolejne budowane wielkie gmachy supermarketów nie są już potrzebne... to państwo chyli się ku upadkowi

  • adamiakadam1

    Oceniono 68 razy 2

    "Firmy muszą stworzyć dodatkowe linie produkcyjne: tańszych kiełbas, słodyczy, serów, specjalnie na potrzeby dyskontów. Są więc różnice w składzie albo skład jest podobny, ale opakowanie mniejsze. To dla klienta także nie najlepsza perspektywa."
    Hahaha a to dobre.
    Linie produkcyjne są takie same. Produkt różni się tylko wyglądem opakowania, ew. wielkością.
    I dla czego nie najlepsza perspektywa? Mamy to samo tylko taniej.

  • art-100

    Oceniono 1 raz 1

    Biedonka - Codziennie gorzej... hehe

  • hkarper

    Oceniono 3 razy 1

    CO to jest McDonald's?

  • ford34

    0

    Przykład koło mnie. Carrefour Galeria Mokotów.

    Chleb (przepraszam), ale niejadalny. Dmuchany, pakowany i drogi. Z fabryki SPC, od Tomaszewskiego i Oskroby.
    W osiedlowym mam lepszy i tańszy chleb z Wawerskiej czy Ratyńskiego, nie mówiąc o bazarku.
    Kiełbacha - kiełba w Carrefourze to albo za 9,99 albo po 30 zeta. W osiedlowym mam pyszną kiełbachę, skórka odchodzi, pachnąca, za 22 zł.
    Ser żółty w kerfim po 22 zeta/kg. W osiedlowym mam po 19zł.
    Piwo. Odkąd wywalili z kerfiego Ciechany i Lwówki nie ma nic. Nie mówię o przemysłowym syfie. PIWA brak. w osiedlowym: Lagerowe 3,30 Wrocłąwskie 2,4 Raciborskie Ciemne 4 zeta (to jest miodzio!!!).
    Osiedlowy: dobre jabłka po 2 zeta.

    I tyle w temacie. Metoda dużych sklepów. Zunifikować, wszędzie ten sam syf.

  • xfakt

    0

    > Nie kradnij do swojego artykułu słów już wypowiedzianych lub zacytuj. Kradniesz w ten sposób :(

    Ukradł ze swojego bloga? :) heheszki

  • fackir

    Oceniono 6 razy 0

    :"owszem, mają klienta, ale tego mniej zamożnego, który zostawia mało pieniędzy w sklepie" niestety takiej klienteli jest najwięcej. po za tym oferta dyskontów w porównaniu z czasami PRL jest bogata ;). dyskonty tylko minimalnie uderzają w to co najlepsze czyli - rzeźnie, warzywniaki czy targowiska. kiedyś większe wsie miały GS teraz biedronki.

  • drugilukasz2983

    Oceniono 4 razy 0

    @wychodze

    " to prawda co pisze ten koleś. w zadnym innym państwie unii europejskiej nie ma tak ograniczonego wyboru jak w Polsce. Sprzedaje sie tylko to za co dostawcy opłaca sie zapłacić półkowe reszta jest nie warta wystawienia bo po zapłaceniu za wystawkę nie zwróci się."

    Coś bredzisz. To w ilu państwach Unii byłeś ? Ja byłem w dwóch i co mnie zdziwiło to naprawdę niewielka ilość marketów. We Francji w miasteczku jest przeważnie Intermarche i Lidl. I zero prywatnych sklepów na około. W dużych miastach jest jeszcze Auchan. Wszystko czynne krótko - 19 godzina i zamknięte, a i wybór towaru ograniczony. Tam się nikomu nawet nie śni aby mogło być 11 biedronek czynnych do 21 lub 22.

    W UK, wiadomo Tesco. Często jest jeszcze Lidl. Ilościowo podobnie jeden Lidl i Tesco (ale takie małe) na okolice. Brak wiejskich sklepów jak u nas. Wieczorem jak chcesz coś kupić to pozostaje lokalna stacja benzynowa albo pub. Pewnie w dużych miastach (Londyn, Liverpool itp) jest inaczej ale na prowincji tak to właśnie wygląda.

  • hdtvpolska

    Oceniono 18 razy 0

    TYTUŁ:
    Wszystkie sklepy danej sieci mają wyglądać tak samo.
    Bo tak samo wyglądają McDonalds-y.
    Ujednolicenie dizajnu obniża koszty projektowe.
    To w interesie klienta. Bo wtedy ceny mogą być niższe. Bo koszty sieci idą w dół.

    Jak wchodzę do dowolnej BIEDRONKI to od razu wiem gdzie co jest.
    To skraca mój cenny czas na kupowanie !!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX