Komentarze (104)
Czytelnik: "Uważam, że nas oszukali". Znana siłownia podnosi ceny i informuje o tym klientów za pomocą... [ALERT24]
Zaloguj się
  • rabingoldblatt

    Oceniono 451 razy 431

    Po artykule wiemy, ze firma Pure JATOMI nie traktuje uczciwie klientów.

    Ciekawe, czy Anna Godlewska wyjaśni teraz czy spie*przenie sobie opinii za 4 złote jest dobrym rozwiazaniem:))

  • jakmutam

    Oceniono 196 razy 190

    Moim zdaniem dla każdego sądu będzie oczywistym, że nie nastąpiło prawidłowe zawiadomienie. Nie wiem jak postąpią posiadacze karnetów ,ale gdybym ja znalazł się w takiej sytuacji, to wypowiedziałbym umowę natychmiast. Dla zasady !

  • unhappy

    Oceniono 141 razy 139

    Sprawa jest prosta. Albo firma udowodni, że rozesłała do klubowiczów informacje o podwyżce i prawie zrezygnowania bez konsekwencji albo każdy chętny może teraz tą umowę zerwać i nie ponosić kosztów. Brawo. Profesjonaliści. Ciekawe czy takim samym profesjonalizmem wykazują się w dziedzinie swojej działalności :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX