"Pan był chyba pod wpływem narkotyków, żeby przynieść taki pomysł." Komplement? Zobacz jak pracuje się w renomowanej agencji reklamowej

14.04.2014 16:34
Jak wygląda praca w jednej z najlepszych agencji reklamowych na świecie? Czy przebywanie w kreatywnym otoczeniu oznacza leżenie na hamaku, sączenie latte lub grę na konsoli? - Nieważne w jaki sposób wpadniesz na pomysł. Ważne, żeby w ogóle był - mówi StartUp.tv Piotr Chrobot, polski dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi.
Komentarze (4)
Zaloguj się
  • madogz

    Oceniono 14 razy -6

    O Piotrek, kope lat! Pozdrowienia z Londynu!

  • rtd5rtd

    Oceniono 4 razy 0

    mozna powiedzec ze gosciu wygnenerowal kompletna przestrzen slowa "kreatwny" w tym wywiadzie czyli wygenerowal wszystkie mozliwe slowa posiadajace rdzen "kreatw". - zdlolny!

  • daretz

    Oceniono 13 razy 5

    Ożesz by to... Jak ta kobieta mówi!? Dziennikarka, która nie umie się wysławiać po polsku? Tego paskudne żargonu nie da się słuchać na codzień w pracy a tu jeszcze z netu wylewa się ta obrzydliwa mieszanka. I jaka zadowolona że, jej się takie błoto z ust leje.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX