Saleta zawalczy z Tysonem. Na napoje energetyczne

Po Adamku, Michalczewskim i Tysonie kolejny przedstawiciel sportów walki reklamuje napój energetyczny. Tym razem Przemysław Saleta użyczył swojej twarzy napojowi Riders, produkowanemu przez Ustroniankę
W walce o dynamicznie rozwijający się rynek napojów energetycznych firmy sięgają po tych, którzy nie boją się bezpośredniego starcia. Bokser Dariusz Michalczewski reklamuje już napoje Tiger, Tomasz Adamek jest twarzą napoju Las Vegas, a Mike Tyson - napoju Black. Teraz na puszce napoju Riders zobaczymy podobiznę pięściarza i kick-boksera Przemysława Salety. Saleta będzie próbował zagarnąć dla Ustronianki większą część dynamicznie rozwijającego się rynku napojów energetycznych. Firma już wcześniej wspierała przedsięwzięcia z udziałem Salety - w ostatnim czasie był to np. rajd motocyklowy po krajach Europy Wschodniej, gdzie Ustronianka chce być obecna ze swoim napojem.

Na razie Ustronianka musi uznać wyższość konkurentów w Polsce. Liderem rynku, wartego według szacunków ok. 700 mln zł, jest Tiger (Grupa Maspex), w czołówce są też Black (Food Care), Red Bull (Red Bull) i Burn (Coca-Cola). Prawie połowę rynku mają marki własne sieci handlowych. Riders Ustronianki, zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym, nie przekracza 1 proc. (dane Nielsena ze stycznia). W maju mocno weszła na rynek Agros Nova z napojem Demon, której twarzy użyczył muzyk zespołu Behemoth Adam "Nergal" Darski. Agros Nova liczy, że do końca roku uda jej się sprzedać kilkadziesiąt milionów opakowań Demona.

Więcej o:
Komentarze (1)
Saleta zawalczy z Tysonem. Na napoje energetyczne
Zaloguj się
  • diabelskipomiot

    Oceniono 1 raz 1

    Tiger ma jeszcze Khalidova, najlepszy zestaw chyba. A Saleta i Tysona cóż... aktorzy teraz, nie sportowcy...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX