FoodCare wprowadza na rynek lody energetyzujące Black

Producent hitowego napoju energetycznego Black wprowadza na rynek lodowy sorbet pod nazwą Black Energy. Od początku sierpnia produkt dostępny jest w sieciach Polo Market i Żabka
Black w nowej odsłonie to kolor zielony oraz smak limonki i mięty - identyczny jak w napoju Black Mojito. Jest to produkt energetyzujący, ponieważ zawiera taurynę, kofeinę i jest wzbogacony o witaminy B6 i B12, niacynę i kwas pantotenowy. Lody sprzedawane są w opakowaniu z kolorystyką i logotypem do złudzenia przypominającym napój energetyczny.

- Takiego produktu jeszcze na polskim rynku nie było. Myślę, że po raz kolejny udało się nam pozytywnie zaskoczyć naszych konsumentów - mówi Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Od kilku miesięcy FoodCare sprzedaje też sorbet o smaku popularnego napoju Frugo.

Więcej o: