Komentarze (55)
Produkty własne sieci spożywczych dużo tańsze od markowych. Można zaoszczędzić do kilkunastu złotych na zakupach
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • cd81

    Oceniono 2 razy 2

    Otóż, są różnice w wyrobach jednej firmy markowych i nie-markowych. Wystarczy poczytać etykiety.
    To co sam zauważyłem: W sieci C. były (są?) produkty robione przez Mokate. Kawy rozpuszczalne ("napoje kawopodobne") nie-markowe miały o 30% kawy mniej na etykiecie, oczywiście były tańsze ale nie o 30%.

  • sselrats

    Oceniono 1 raz 1

    Towary markowe? To znaczy wszystkie bo wszystkie maja jakies marki.

  • marekr-lzaski

    0

    heh kolejny artykuł bardzo słaby. Szczególnie jeśli chodzi o Piotra i Pawła. Ta sieć ma odmienne zdanie o marce własnej i ich marka własna ma byc PREMIUM i jest droższa. Sok PIP kosztuje więcej niż sok hortexu! Z innymi artykułami jest tak samo. Nie wiem jak autor to policzyl ale bardzo słaby artykul i mało wiarygodny

  • lisowski.piotr

    0

    Zazwyczaj produkty własne to dno i brak wartości odżywczych co wymusza kupienie suplementów.

  • tokabout

    0

    Dla mnie ważniejsza jest jakość. Wole wydać 10 zł więcej ale wiem ze sie nie otruję.

  • pogromca_mrowek

    0

    Humaniści niestety ciągle nie kumają, i wciąż to samo, więc: należy porównywać rzeczy PORÓWNYWALNE czyli np TAKIE SAME produkty TYCH SAMYCH MAREK w róznych sklepach.
    Marki własne to zwykle ścierwo przy czym te z Biedronki są często "do zaakceptowania" ale np Carrefour i Tesco to dziadostwo którego lepiej z niczym nie porownywac

  • ted1

    0

    Te gó...ane oszczędności z nadwyżką stracicie na szpitalach.

    Akurat na żywności czyli zdrowiu oszczędzać nie wolno.
    Łatwo obniżyć cenę o 20%, wystarczy dodać do produktu 20% "szuwaksu". Dlatego porządna firma nie robi tego pod własna marką bo nie chce ryzykować reputacji.
    Zasada jest tak, że jesli chodzi o żywność, to nonamy omija się szerokim łukiem.

  • cube007

    0

    Trzeba czytac etykiety!!! Czasem okazuje sie ze produkt dla sieci wyprodukowala znana firma i jakoscia nie odbiega od produktu markowego, innym razem okaze sie, ze ketchup to tak na prawde woda, ktora kiedys lezala obok pomidorow (np. produkt tesco)

  • martazmijka

    0

    tylko szkoda, że w produktach marki sklepowej można zmaleźć np w kaszy czy kawie ziarnistej kamyki. A koszt naprawy ekspresu...to już tanio nie wyjdzie...

  • piesuczka

    Oceniono 6 razy 0

    A ja doszlam do wniosku, ze za 20zl moge podac na stol swiateczny (dla 4 osob) doskonala wedline z Krakowskiego Kredensu (4 rodzaje po 10dkg), ktora nie jest paprana plynem wedzarniczym. A za niecale 10zl. moge kupic tam kilogram okrawkow....calkiem fajnych, ktore nadaja sie na dodatek do jajecznicy, albo do zup, pizzy domowej i innych ,,cudeniek,,. Nie reklamuje firmy, jestem sprzataczka w markecie.

  • myslacyszaryczlowiek1

    Oceniono 6 razy -2

    Trzeba śledzić przejęcia firm. Wystarczy że "żyd" ( określenie chciwego człowieka, a nie narodowości) przejmie jakąś firmę i szkoda kupować. Np. Wedel to już jest dno.

  • zegrz

    Oceniono 46 razy -6

    Piękna kryptoreklama sieci. Będą się nadal reklamować w GW.
    A przecież, z punktu widzenia klienta, jeśli firma np. Wedel, robi coś pod inną marką to znaczy tylko, że... wstydzi się jakości tego co zrobiła. Wszystko w temacie.

  • niechcemisielogowac

    Oceniono 69 razy -17

    Robiliśmy kilkakrotnie na różnych osobach testy z 4 szklankami Coca Coli, Pepsi i Hoop Coli.
    Nikt nie wskaże poprawnie co jest co. Smak ten sam.
    Soki vel nektary też są takie same.
    Piwo - tutaj jest rożnorodność i też brak zdecydowanych różnic, tym bardziej po 3 piwie.. :)
    Jest bardzo dużo artykułów spożywczych dostępnych na rynku o takich samych smakach. Nie sugeruję się od dawna marką promowaną w reklamie. Nie zwracam uwagi na cenę. Kupuję produkt, który mi smakuje i coraz częściej jest to produkt tańszy, niż reklamowany - droższy .

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX