Wielka ofensywa Frugo - po lodach czas na żelki i nowe smaki

Firma FoodCare, właściciel Frugo, prowadzi coraz większą ekspansję swojego produktu. Po powrocie kultowych napojów na sklepowe półki rozpoczęła się ekspansja na rynki zagraniczne, premiera lodów Frugo, nowych smaków, a teraz nawet żelków.
Od momentu powrotu na rynek w lipcu ubiegłego roku napoju Frugo cieszy się on coraz większą popularnością. Jak podali nam przedstawiciele koncernu FoodCare, do tej pory sprzedano ponad 200 mln butelek, a do końca bieżącego roku liczba ta ma sięgnąć nawet 400 mln. Na tak dobre wyniki wpływa też ekspansja na rynkach zagranicznych. - Frugo eksportujemy już do 28 krajów i stale pracujemy nad poszerzeniem zasięgu. Prócz rynków europejskich jesteśmy obecni również w USA i Izraelu. Najważniejsze dla nas rynki zagraniczne pod względem wielkości sprzedaży to Wielka Brytania, Węgry, Bułgaria, Bośnia i Hercegowina oraz Albania - mówi Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare. Koncern rozwija swoją działalność także w Rosji, na Ukrainie, we Francji, Turcji, Włoszech, Rumunii czy Niemczech.

- Dane AC Nielsen potwierdzają, że Frugo jest niekwestionowanym liderem napojów sprzedawanych w szklanych butelkach. Nasze udziały w rynku zbliżają się do 65 proc. - mówi Włodarska. Z danych przedstawionych przez FoodCare wynika, że zdecydowanie najlepiej sprzedają czarne i zielone Frugo.

Frugo się zmienia

Wraz z końcem sierpnia na sklepowych półkach pojawią się nowe produkty z rodziny Frugo. Będą to żelki w kształcie butelek samego napoju. - Nie mogło być zresztą inaczej, skoro to właśnie kultowa butelka jest w świadomości fanów tak bardzo związana z marką - uważa Krzysztof Beling, brand manager Frugo. Rekomendowana cena dla nowych żelków w 100-gramowych opakowaniach to 2,99 zł. - Specjalnie zaprojektowana, w części przezroczysta torebka pozwala bez trudu dostrzec kolorową zawartość. Do poszczególnych smaków kultowego napoju Frugo nawiązują zarówno doskonale widoczne na opakowaniach rendery butelek, jak i owoce: pitahaya w czarnych żelkach, lulo w zielonych, granat w czerwonych i passiflora w pomarańczowych - dodaje Beling.

Żelki - butelki dostępne będą w czterech kolorach - czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym, a kryją w sobie taki sam smak jak odpowiednie kolory napojów Frugo.

Orzeź - czyli nowa odsłona

Wraz z końcem wakacji do sprzedaży oprócz żelek trafić ma nowe Frugo Tamarillo. Zanim jednak napój dostępny będzie w szerokiej sprzedaży w całej Polsce, od połowy sierpnia można było go kupić jedynie w sklepach sieci Biedronka.

Od początku lata w sklepach dostępne są natomiast już dwa inne napoje z linii Orzeź - Aloes i Kiwano. Tym samym Tamarillo uzupełni nową linię, jak podaje producent dużo bardziej odświeżających napojów, które mają mniejszą zawartość cukru.

Orzeź oferowane są w szklanych butelkach o pojemności 500 ml, w takim samym kształcie jak siedem kolorów klasycznego Frugo, nie zmienił się również kapsel.

Więcej o:
Komentarze (28)
Wielka ofensywa Frugo - po lodach czas na żelki i nowe smaki
Zaloguj się
  • swiroslaw_zbawiciel

    Oceniono 82 razy 60

    Teraz powinni zacząć skamleć narzekacze
    - bo po co
    - bo to takie nieświatowe
    - bo za dużo cukru
    - bo niedasie, to jak im się udało
    - bo to pewnie ubeki, albo powiązani

    :D
    Miłego dnia życzę :)

  • stanstill

    Oceniono 54 razy 38

    No to Frugo!

  • sylenth

    Oceniono 32 razy 24

    Biało czarne o smaku brzozy

  • ludendorf

    Oceniono 13 razy 7

    Frugo rządzi!

  • kawiarniany.filozof

    Oceniono 7 razy 5

    "Specjalnie zaprojektowana, w części przezroczysta torebka pozwala bez trudu dostrzec kolorową zawartość"

    Toż to istna rewolucja technologiczna! Torebka w części przezroczysta! Musicie to opatentować!

    Czy są jakieś granice w tym marketingowo-biznesowego bełkocie?

  • dochodzeniowka

    Oceniono 9 razy 5

    Czyli najpierw FoodCare zapłacił za artykuł sponsorowany, a potem rzucił tu stażystów z "agencji interkatywnej", którą wynajmuje?

  • lillesult

    Oceniono 8 razy 4

    Tozto hit handlu!!!!
    Nie czesto sie zdarza, aby ogolopolski portal promowal (badz byl wynagradzany za to) jedna z polskich marek. Dziwne, ze nie pisze o Tymbarku, Hortexie, etc.... Poza tym promocja czy raczej manipulacja kluje mocno w oczy!. 65% udzial w rynku napojow w butelce, WOW, pewnie dlatego, ze TYmbark wlasnie wyszedl z szkla a na rynku pozostaly jakies kiepy... Poza tym ile to 200MM butelek w calym rynku napojow? Manipulacja i natarczywa promocja i to na pierwszej stronie portalu!!!

  • tereska77

    Oceniono 3 razy 3

    a żelki bedą z pektyna czy na zelatynie?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX