Największa w Polsce franczyzowa sieć pizzerii od 21 stycznia uruchomiła nową akcję promocyjną. Do końca sierpnia Da Grasso będzie wyszukiwać na portalach społecznościowych osób, które deklarują, że są głodne lub organizują domówkę i będzie im dostarczać darmowe pizze
Akcja promocyjna sieci Da Grasso to zupełna nowość na rynku w Polsce. - Tego typu działania prowadzone były już w innych krajach, ale w Polsce jesteśmy pierwszą siecią, która rozdaje pizze swoim klientom. Chcemy przez to dać coś naszym fanom - mówi Iwona Ociepa z biura prasowego Da Grasso.
Ideą akcji jest dotarcie do tych osób, które na portalach społecznościowych deklarują, że są głodne, że szykuje się u nich
domówka lub wspólne oglądanie meczu czy innej imprezy sportowej. Sieć monitoruje takie osoby i do wybranych wysyła
samochód z darmową pizzą. - Celem akcji jest promocja i reklama sieci pizzerii Da Grasso oraz jej produktów na terenie Polski - czytamy w regulaminie akcji promocyjnej "Pizza Patrol Da Grasso".
- Nie mamy założeń, ile takich pizz może zostać rozdanych. Obecnie 200 lokali naszej sieci funkcjonuje w 150 miastach i z pewnością w każdym z nich zostanie rozdanych około kilkudziesięciu darmowych pizz - dodaje Ociepa.
Szczegółowy harmonogram akcji promocyjnej podawany będzie na bieżąco na profilu Da Grasso na Facebooku, gdzie sieć ma około 85 tys. fanów.
adamiakadam1
Oceniono 201 razy 187
Fejsbók fejsbók. Kiedyś jak ktoś miał mnóstwo wirtualnych przyjaciół trafiał do psychiatryka.