Da Grasso rusza z akcją promocyjną i rozdaje pizze

ms
01.02.2013 11:27
A A A
Największa w Polsce franczyzowa sieć pizzerii od 21 stycznia uruchomiła nową akcję promocyjną. Do końca sierpnia Da Grasso będzie wyszukiwać na portalach społecznościowych osób, które deklarują, że są głodne lub organizują domówkę i będzie im dostarczać darmowe pizze
Akcja promocyjna sieci Da Grasso to zupełna nowość na rynku w Polsce. - Tego typu działania prowadzone były już w innych krajach, ale w Polsce jesteśmy pierwszą siecią, która rozdaje pizze swoim klientom. Chcemy przez to dać coś naszym fanom - mówi Iwona Ociepa z biura prasowego Da Grasso.

Ideą akcji jest dotarcie do tych osób, które na portalach społecznościowych deklarują, że są głodne, że szykuje się u nich domówka lub wspólne oglądanie meczu czy innej imprezy sportowej. Sieć monitoruje takie osoby i do wybranych wysyła samochód z darmową pizzą. - Celem akcji jest promocja i reklama sieci pizzerii Da Grasso oraz jej produktów na terenie Polski - czytamy w regulaminie akcji promocyjnej "Pizza Patrol Da Grasso".

- Nie mamy założeń, ile takich pizz może zostać rozdanych. Obecnie 200 lokali naszej sieci funkcjonuje w 150 miastach i z pewnością w każdym z nich zostanie rozdanych około kilkudziesięciu darmowych pizz - dodaje Ociepa.

Szczegółowy harmonogram akcji promocyjnej podawany będzie na bieżąco na profilu Da Grasso na Facebooku, gdzie sieć ma około 85 tys. fanów.

Zobacz także
Komentarze (25)
Zaloguj się
  • Oceniono 2 razy 2

    Jaki poziom taka jakosc. Polakom zeby sie najesc wystracza dwa ziemniaki. W Polsce pizza tylko wygladem przypomina pizze.

  • dejtrejder

    Oceniono 1 raz 1

    Już to widzę jak prowincjonalne oddziały rozdają po kilkadziesiąt tych "picc" Pewnie będą rozwozić mrożoną "margerittę" Pomysł może i lotny, teraz czekam na jego wykonanie :) Podejrzewam, że ta promocja będzie nosić nazwę "czekaj tatka latka"

  • sojers1

    Oceniono 1 raz 1

    Widocznie ta ich "pizza" z wytworem przypominającej ser tak słabo sie sprzedaje, że muszą ją za darmo rozdawać. Pizzerie robiące prawdziwą pizzę jakoś nie muszą sie posuwac do tego typu akcji. Słabo, da Grasso, słabo. Proponuje popracować nad jakością pizzy, toklienci sami sie znajdą, naprawdę.

  • poljack

    Oceniono 1 raz 1

    Nie tknę pizzy gdy czuję jej odrażający smród przechodzę na drugą stronę ulicy.

  • tuvalu1

    Oceniono 36 razy 34

    Jestem głodny. Czekam na samochód z dostawcą. Hannibal L.

  • realgniot

    Oceniono 15 razy 13

    To gó...? Nie chcę za darmo.
    Pizza tam jest niesmaczna i jeszcze fatalna obsługa, a najgorsza w mieście, z którego wywodzi się Doda, bo to była moja ostatnia wizyta w tej sieci.

  • ulanzalasem

    Oceniono 4 razy 0

    Darmowa reklama...chyba nie, ile kosztuje taki product placement ? Rozdadzą ile..50, 100, 200...ale to żadne rozdawanie, bo tylu chętnych to będzie w jednym średnim mieście. Proponuję rozdać ulotki, rozesłać info o takiej promocji:
    we wtorki i środy druga w dostawie 50% taniej, a trzecia gratis przy zamówieniu za przynajmniej 45-50 zł...Tylko, że to była by faktyczna promocja, a nie jakaś forma reklamy ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najważniejsze informacje