Komentarze (71)
Które sieci handlowe są najbardziej przyjazne klientom?
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • 1sk1

    Oceniono 4 razy 4

    Mam całkiem odmienne zdanie niż ci "badacze". Bata najgorszy. Kiedyś zaopatrywałem się u nich wyłącznie w buty. Rozmiar 46 był w każdym rodzaju. Obecnie w całym sklepie 1-2 par. C&A najlepszy. Odzież w każdym rozmiarze, za wyj garniturów i marynarek (potrzebuję 64). W innych sklepach obsłga nie podchodzi, bo nie ma mi co zaoferować. Albo kłamie, że rozmiar się wykupiony lub dopiero będzie, a nigdy go tam nie było. Na szczęście zakończyłem pracę zawodową i stwierdziłem, że zapas garniturów i koszul mam do 120 roku życia i niech dalej się nudzą w swoich "salonach" z ubraniami dla kurdupli.

  • proto

    Oceniono 4 razy 4

    Ha Ha Ha,
    Widzę tu prostą zależność im większa marża tym lepsza ocena w rankingu.

    Z moich doświadczeń osobistych, ocena w tym rankingu nijak ma się do rzeczywistości, ale ja nie mogę podać wartości statystycznych tylko wrażenia z określonych sklepów, w których czasem kupuję, czasem bo ostatnio coraz rzadziej. Zwłaszcza po ostatniej podwyżce ZUS-u :(

    Mój Proto blog

  • logowaniejestdodupy

    Oceniono 3 razy 3

    CCC to masakra reklamacyjna.
    Buty rozpadły się po miesiącu od zakupu. Założone były cztery razy.
    W odpowiedzi na reklamację otrzymałem informację, że buty nie zostały zareklamowane na czas i moja opieszałość sprawiła, że się rozpadły.
    Osoba odpowiadająca na reklamacje nie podpisała się. Moje prośby, wysyłane przez blisko dwa miesiące do firmy, by osoba która dosłownie wspierała się swoim autorytetem, doświadczeniem i fachową wiedzą podpisała się pod ekspertyzą były bez odpowiedzi. Korespondencja była prowadzona, ale nigdy przez nikogo nie podpisana...

    W finale korespondencji - domniemam że wciąż ta sama anonimowa osoba - uznała reklamację za zasadną.
    Mimo żądań nikt nigdy w CCC nie podpisuje się pod pismami do klientów. Unikanie odpowiedzialności za swoje słowa, w kontakcie z klientami jest żenujące...
    Nigdy niczego nie kupię w CCC i wszystkim odradzam!
    Cena cudów nie czyni!

  • wzornikieu

    Oceniono 2 razy 2

    A może w końcu zaczniecie płacić ludziom godziwe pieniążki za pracę?!@
    Sprzedawca w jakimkolwiek sklepie, czy to na kasie czy w butiku powinien mieć min. 2 tysie na rękę. Najniższa krajowa to powinien być margines. Dla byłych więźniów, totalnych leserów i innych tego typu odpadów. Tymczasem w tym pop..... kraju najniższa krajowa wyznacza życie dla połowy obywateli pracujących.

    Wcale się nie dziwię tym sprzedawcom. Jakbym miał za tysiąc złotych ganiać za klientem i mu włazić do d.. i robić loda......
    Jest dobre powiedzenie:
    Wy udajecie że mi płacicie, Ja udaję że pracuję.
    Tyle w temacie.

  • kesik001

    Oceniono 2 razy 2

    Artykuł był sponsorowany przez firmy ocenione pozytywnie.
    Dziękujemy za przeczytanie.
    Redakcja.

  • kimer

    Oceniono 2 razy 2

    Bardzo się zawiodłem na sklepie H&M, a szczególnie tym na wrocławskich Bielanach, chamski pan kierownik obrażający klientów, więcej tam nie wejdę

  • bywatel07

    Oceniono 2 razy 2

    Odnośnie sklepów RTV i Agd,to jedna rzecz mi się nie podoba, jak chcę coś kupić w dobrej cenie np TV full HD. to akurat model ktory jak chcę..to najczesciej go nie ma, a jeśli już jest to po cenie o 400zl wyzszej niż w internetowej reklamie. Albo i będzie ale nieco droższy i po zamówieniu bo jest gdzieś daleko w magazynie...
    (nosz kurka-czemu taka moda dziś,ze wszystkie sklepy idą po najmiejszej sile oporu-i dla wlasnej wygody wolą zamowic z daleka-jesli klient sie uprze,a nie mają u siebie paru kartonów na zapleczu -płaski tv chyba wiele nie zajmuje w ich zacnych nie tak małopowierzchniowych sklepach) Inna sprawa,ze interesują sie klienem -a jakże-ale by upchnąć mu to co IM SIE OPLACa, czyli jakis badziew,albo przedrozony model, ktorych nikt nie chciał kupować, a promocje modeli w sklepie (nie daleko gdzies w magazynie w innym miescie) to jakis nieciekawy hd ready,z 1200 na 999zl super okazja,a do tego pewnie ubezpieczenie,sciereczki do mycia ekranu i HDMI -di (oczywiscie zebyś dokupił -te ostatnie jakis drozszy model kabla (wcale tyle niewartego) Wiec jaki byłby przyjazny sklep? Taki ktory ma najpopularniejsze (najchetniej widziane) modele na stanie u siebie,w cenach ciut wyższych od internetowych, czasami jakies sensowne promocje na inne rzeczy, i nie wciskanie ubezpieczenia i dodatkowych akcesoriow na sile. Oraz nie sugerowac (zwlaszcza tym niepewnym co chcą kupic) ze najlepszy bedzie ten super model "x" -tak najlepszy dla sprzedawcy-bo bedzie premia :)

  • frau_1

    Oceniono 1 raz 1

    Najgorsze sa prowincjonalne Carrefoury czy Tesco np. w Otwocku czy Gorze Kalwarii - omijac z daleka !
    Syf i chamstwo bez zadnych zahamowan.

  • tomm751

    Oceniono 5 razy 1

    Rzeczywiście Rossman fatalnie prezentuje się z tymi ochroniarzami. Typy ponure, olbrzymie patrzące na klienta jak klawisz na więżnia. Kiedyś zapytałam czy mogę obok niego postawić torbę z zakupami. Odpowiedz najuprzejmiejsza: jak Pani chce.Rossman asortymentowo niezły, cenowo bez rewelacji szczególnie w tych różnych nowościach. Wprowadzili sprzedarz wina. Ceny nie zachwycaja a wina marne i mniej niż marne. Sklep mało zachęcający do odwiedzin

  • vonsmroden

    Oceniono 3 razy 1

    A może, jakaś szwedzka firma, zrobiła by pomiar jakości rządzenia tym krajem...?

  • mateeuszz

    Oceniono 3 razy 1

    A co z TK Maxx? Tam jest jak w lumpeksie... A obsługa? Właściwie nie istnieje...

  • zo_h

    Oceniono 1 raz 1

    Ocena jakości usług to jedno. Piękne uśmiechy w momencie kupna nic nie kosztują. Ciekawe jak wyglądała by ocena tych samych sieci gdyby wziąć pod uwagę sposób obsługi reklamacji.
    Już kilka razy na własnej skórze przekonałem się że to może być niezła orka ... dla klienta. Żeby nie być gołosłownym moja przygoda z BRW:

    mancando.pl/brw-reklamacja-po-polsku/
    Pozdrawiam

  • mjk76

    Oceniono 9 razy 1

    Tragiczna obsluge mamy w chicagowskich polskich sklepach. Traktuje to jako atrakcje turystyczna dla odwiedzajacych mnie znajomych. Mozna poczuc sie jak w komedii z PRL. Dziwne, ze nie pamietam takiego czegos z Polski - a pracuja tam glownie mlodzi ludzie. Moze taka kutura jest na wschodzie kraju, skad pochodzi wiekszosc tutejszej polonii? Raz tylko kuzynka mi zaprzeczyla. "Dziewczyna w dziale cukierniczym byla dla mnie bardzo mila" - Paczki, ktore jej sprzedala byly tylko troche twarde.

  • marcinblonie

    Oceniono 11 razy -1

    c&a to syf i syfiasta wyniosła obsługa-euro agd-rtv-podobnie-szanowna pani valentin zamiast chrzanić farmazony niech pani zapozna się z siatką płac w polskich sklepach-a potem zastanówmy się dlaczego polscy sprzedawcy mają na wszystko wywalone jaja

  • tslmkdc

    Oceniono 69 razy -19

    obsługa sprzedawcy dlamniejest zbędna mam swój rozum igo używam sam wiem czego chcę czego potrzebuję co mi się podoba i co chcę kupić doradców nie potrzebuję wręcz nie lubię jak do mnie podchodzą , owszem są klienci idioci , debile i naiwniacy dla nich pewnie to potrzebne. Ochroniarz też mi nie przeszkadza przynajmniej koszyki są poustawiane za mną niechodzą widocznie w odróżniewniu od koleżanki źle mi z oczu nie patrzy i nie mam złodziejskiej facjatyp ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX