Kinect znów w akcji: tym razem pomaga tworzyć rzeźbę z obrazu i dźwięku

Dwaj artyści Daniel Fanke i Cedric Kiefer wykorzystali trzy kontrolery ruchu Microsoft Kinect do stworzenia niesamowitej animacji - dynamicznej wirtualnej rzeźby odwzorowującej ruchy tancerki w rytm elektronicznego brzmienia.

Daniel Franke i Cedric Kiefer, stworzyli nagranie ?nienazwana dźwiękorzeźba? wykorzystując w swej pracy trzy kontrolery ruchu Microsoft Kinect.

Laura Keil została odwzorowana w wirtualnej rzeczywistości przez 22 tys. poruszających się punktów. Trójwymiarowy model, wyglądający jak rzeźba składająca się z wielu ziarenek przelewającego się piasku, łączy w sobie naturalność ruchów tancerki z możliwościami cyfrowego przekształcania obrazu. Wszystko świetnie zsynchronizowane z muzyką wygląda i brzmi niesamowicie.

Pierwszy z poniższych filmików prezentuje efekt pracy artystów, drugi - proces powstawania dzieła.


unnamed soundsculpture from Daniel Franke on Vimeo.

 

 

za www.theverge.com ]

Więcej o: