Acer Polska deklaruje wsparcie dla użytkowników wadliwych Sandy Bridge

W związku z pojawieniem się na rynku wadliwych chipsetów Sandy Bridge otrzymaliśmy oświadczenie Acer Polska.

Firma zapowiada przygotowanie strony informacyjnej na której będzie można sprawdzić, czy w posiadanym komputerze znajduje się wadliwy układ. W tej chwili strona nie jest jeszcze dostępna, a sprawdzenia można w tej chwili dokonać na podobnej stronie firmy Intel (strona w języku angielskim), producenta chipsetu.

Ponieważ wada chipsetu powoduje powolne obniżanie wydajności portów SATA oraz problemy z rozpoznawaniem podłączonych do nich napędów, komputery których dotkną problemy z Sandy Bridge będzie można naprawiać w ramach gwarancji kiedy firma Intel udostępni poprawione układy. Alternatywnie, można wymienić komputer na inny model Acera w ramach regulacji obowiązującego prawa.

 

[na podstawie informacji prasowej]

Janusz A. Urbanowicz

Więcej o: