Przyszłość e-prasy rysuje się w czarnych barwach?

The Daily miał pokazać jak może wyglądać dobrze wydane e-czasopismo. Minął kwartał od jego premiery i póki co o sukcesie mowy być nie może.

Steve Jobs i Rupert Murdoch mieli przeprowadzić medialną rewolucję. Póki co nie mogą jej jeszcze wzniecić, choć podąża za nimi całkiem pokaźna liczba zwolenników. W pierwszym kwartale od jego premiery, The Daily (aplikację) pobrało 800 tys. osób. Nie wiadomo jednak ile z nich przetestowało wersję próbną gazety, a ile postanowiło za nią płacić. Można jednak podejrzewać, że tych drugich jest mniej, gdyż wydawnictwo zamknęło swój pierwszy kwartał stratą w wysokości 10 milionów dolarów. I choć samo przygotowanie e-gazety kosztowało 30 milionów dolarów, to na pewno nie zostanie ona jeszcze zamknięta. W kolejnych miesiącach coś będzie jednak musiało się w niej zmienić. Przynajmniej jeśli chodzi o rentowność.

Więcej o:
Komentarze (17)
Przyszłość e-prasy rysuje się w czarnych barwach?
Zaloguj się
  • naprawdetrzezwy

    Oceniono 1 raz 1

    "Minął kwartał od jego premiery i póki co"

    Co _póki co_?
    Czemu chcecie sku...ć język tego kraju?
    ;>>>

  • wookiee.chewbacca

    Oceniono 1 raz 1

    Znowu artykuł przepisany z zagranicznej prasy

  • sprzeniewierzenie

    Oceniono 1 raz 1

    znoszenie drzewa do lasu - czymże innym są portale informacyjne jak nie e-prasą; to tędy wiedzie droga rozwoju a nie przez jakieś starcze rewolucje skubania naiwnych na kasę

  • nadstulejnik_etatowy

    Oceniono 1 raz 1

    Pragnę aby mnie ktoś oświecił i wskazał sens istnienia płatnej e-prasy, w erze blogów oraz portali informacyjnych...

  • dominik.olsztyn

    Oceniono 1 raz 1

    A moze produkty Murdocha to zwykle gowno ?

  • kgbltd

    Oceniono 1 raz 1

    czytniki są niewygodne i za drogie. I nie zastąpią srajtaśmy w razie czego. Nie są zatem nawet do dupy. Po prostu marność.

    Ale może kiedyś.

  • cyklista

    Oceniono 1 raz 1

    Trzeba rozdawać czytniki "za darmo", tak jak operatorzy telefonów komórkowych "rozdają" telefony. Albo sprzedawać e-gazetę w jakimś pakiecie. Dla nowego medium trzeba stworzyć nowy model biznesowy.

  • mirafas

    Oceniono 1 raz 1

    Najpierw poproszę dobry tani czytnik do prasy elektronicznej z dobrym, kolorowym ekranem e-ink, czytelnym na ławce w parku lub na plaży, a potem może zacznę kupować prasę elektroniczną:P Na tablecie czyta się niewygodnie, poza tym najwięcej e-gazet dostępnych jest na iPada, który jest zaprzeczeniem powszechnej dostępności (cena!). Może wraz z rozwojem tabletów z Androidem coś się zmieni. Na razie papier rządzi

  • plewajan

    Oceniono 1 raz 1

    jestem konserwatywny i do kibla chodze z gazetą papierową

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX