Jak stworzyć armię adwokatów marki [infografika]

Świetna infografika autorstwa Marka Smiciklasa. Pozwala lepiej zrozumieć proces budowania wartościowych, długotrwałych relacji z użytkownikami mediów społecznościowych na podstawie content marketingu, w przeciwieństwie do nastawionego na efekty ilościowe "łowienia fanów? na FB.

Fot. Mark Smiciklas

Wyjaśniamy poszczególne kroki:

Słuchaj, by dowiedzieć się, jakiego rodzaju treści interesują twoich klientów i potencjalnych klientów. Media społecznościowe to świetne narzędzie do zbierania informacji.

Publikuj i uczestnicz, twórz jak najlepszą treść na tematy, w których jesteś ekspertem, dotyczące twojego produktu, twojej firmy, rynku. Zadawaj pytania, nie zostawiaj komentarzy bez odpowiedzi

Zidentyfikuj, najaktywniejszych uczestników twojej sieci społecznej. To oni mają wpływ na innych. Obserwując ich będziesz w stanie przewidzieć przyszłe trendy masowe

Aktywuj, musisz wychodzić do swoich użytkowników z inicjatywą, a z każdej zaproponowanej staraj się wycisnąć, ile się da

Nagradzaj najbardziej aktywnych. Doceniaj ich wysiłek. W miarę możliwości postaraj się o coś materialnego - opłaci się.

Uprawomocnij adwokatów marki, daj im narzędzia, które pozwolą im rozprzestrzeniać przekaz za pomocą word-of-mouth marketing (Zuberance albo BzzAgent).

Więcej o:
Komentarze (1)
Jak stworzyć armię adwokatów marki [infografika]
Zaloguj się
  • dotmasta

    0

    'Jak stworzyć armię adwokatów marki' - błąd w tłumaczeniu. W tym przypadku advocates oznacza zwolenników, orędowników, a nie adwokatów.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX