Komentarze (47)
Film Polaka to najpopularniejszy na całym świecie film z YouTube'a. Pies-pająk Wardęgi wygrał internety
Zaloguj się
  • qwerfvcxzasd

    Oceniono 312 razy 142

    te statystyki w jasny sposób pokazują, kto jest widzem YT. gimbaza wygrała internety.
    "Trudne sprawy", to przy tym repertuarze kino moralnego niepokoju.

  • mrs.courvoisier

    Oceniono 157 razy 69

    swiatowy festiwal durnoty

  • maxrokatanski

    Oceniono 65 razy 47

    Te filmy pokazują jaki jest ogólny poziom ludzkości. Nic tylko się upić. Z radości oczywiście.

  • konkatenator

    Oceniono 33 razy 25

    Kurczę, nie oglądałem z tej listy żadnego. Biorę łopatę i idę się zakopać.

  • karo80.0

    Oceniono 54 razy 16

    Sorry, ale w tym przypadku "najpopularniejszy" oznacza też jeden z najgłupszych. Bezmyślny rechot zastępujący myślenie, wiadomo że coś takiego zawsze trafi w wieśniackie gusty. Na całym świecie.

  • 23tryt

    Oceniono 16 razy 12

    człowieku! po co ci kultura, sztuka, hooby chociażby takie jak wędkarstwo? masz oglądać jutuba, założyć fejsbuka, ćwierkać na tłiterze i zapier***lać w amazonie przenosząc towar z półeczki do kartonika.... myślenie OFF

  • minkipinki

    Oceniono 67 razy 11

    Gratulacje, prosimy o więcej :)

  • Paweł Weremiuk

    Oceniono 27 razy 7

    Gratuluję. W sumie to ciekawe, że pies przebrany za pająka już był wcześniej, ale dopiero Wardęga rozdmuchał pomysł i dobrze wyprodukował to video.

  • prawdziwy-moher

    Oceniono 33 razy 7

    A w Polsce ruszył cały aparat wymiaru sprawiedliwosci pt.Jak tu oskubac chłopaka.Do roboty nie było chętnych, do podziału wymiar sprawiedliwosci.
    litera.fr/category/news/

  • kocurxtr

    Oceniono 10 razy 4

    jeżeli takie rzeczy wygrywają
    to może czas zamknąć te 'internety' ?

  • ol69

    Oceniono 51 razy 3

    Sukces Wardęgi to raczej powód do wstydu. Poza tym ten ranking mówi wiele o żałosnej kondycji współczesnych ludzi. Zresztą "żałosnej" to bardzo oględnie powiedziane.

  • luna-26

    Oceniono 2 razy 2

    Nie widziałam żadnego z tych filmików , jestem nie na czasie

  • alinaw1

    Oceniono 4 razy 2

    Chyba muszę się wyprowadzić z tej planety, bo żadnego "filmu" z tej listy nie znam. Do tej pory myślałam, że o psach-pająkach to co najwyżej rozmawiają w szatni 12-latkowie (i to mniej rozgarnięci). No, proszę, proszę, moja wiedza o świecie jest znikoma...

  • abdu_al

    Oceniono 21 razy 1

    Bedzie oskar?

  • gelbigel

    0

    chyba chodzi o co innego - ilość wyświetleń w krótkiej skali czasu bo internety na pewno wygrał psy gangnam

  • sselrats

    0

    Bardzo fajne i smieszne. Tylko dlaczego to jest w dziale Technologie?

  • jolikm

    0

    Niech ktoś nasra Wardędze na tę durną pałę. Taki performance ku chwale głupoty. Ciekawe, czy wykaże sie poczuciem humoru.

  • blue911

    Oceniono 4 razy 0

    Tego gnoja z telefonem ciasteczkowym ukaralbym za marnowanie czasu policji I marnowanie srodkow na pilnowanie porzadku na drogach. Oczywiscie,ze to fajny zart,ale w ten sposob,jesliby wielu tak robilo to policja zajeta bylaby kawalarzami zamiast wykonywac swoja prace. Ja bym dowcipnisiowi zarzadzil kolegium z grzywna jako nauczka. W Stanach by tak sobie nie pozwalal,bo moglby byc zaaresztowany albo potraktowany taserem albo kulka? Niezgodnie z przepisami? Jak widac na przykladach z ostatnich miesiecy policja z USA coraz mniej martwi sie regulaminem tylko strzela do kogo popadnie - domyslam sie ,ze z frustaracji albo chca pozostawic w ludziach jak najgorsze wspomnienia z prezydentury Obamy. Bo to ma ,oczywiscie,aspekt rasistowski ta caka zabawa w zabijanie.

  • m_j_1977_byd

    Oceniono 10 razy 0

    Wieś się cieszy. To sukces porównywalny z wynalezieniem lekarstwa na raka. Kiedy pomniki i kanonizacja?

  • franklyn777

    Oceniono 10 razy 0

    No i mamy super konkurs na największą głupotę na świecie....A niektórzy naukowcy nie mają co jeść....

  • protoplasta.czempionow

    Oceniono 48 razy 0

    USTAWKA WARDĘGI Z KOLEGAMI BYŁA BARDZO ŚMIESZNA. BOLAŁ MNIE BRZUCH PRZEZ 3 DNI.

    KTOŚ JESZCZE ZRYWAŁ BOKI?

  • balcerek_jozef

    Oceniono 28 razy 0

    brawo! :-)

  • helwiusz

    Oceniono 3 razy -1

    Fatalna wiadomość. Teraz ten Wardęga sie rozjuszy i zacznie juz nie tylko tramwaje na ulicy zatrzymywać, ale w ogóle kłaść kij w szprychy komu popadnie, żeby to filmowac i bekę z tego mieć.

  • tadbujek

    Oceniono 1 raz -1

    Wardęga o tym jak to jest być gwiazdą. Polecam od 1:23 www.youtube.com/watch?v=8mOLzL0X5Lk

  • beenthere

    Oceniono 6 razy -2

    Przystojny i z poczuciem humoru!!! Chetnie bym sie z nim zapoznala:)

  • komendantkisiel

    Oceniono 12 razy -2

    ten cały wardęga to zwykły frajer

  • info0

    Oceniono 11 razy -5

    Co do zarabiania to nie takie halo ;). Centy zaczynasz zarabiać od 1000 wyświetleń w górę. Im więcej wyświetleń x czas oglądania tym więcej kasy możesz zarobić (teoria). Niestety, użytkownicy nie będą oglądać filmu nadzianego reklamami (a są takie co mają i 10 reklam w jednym filmie LOL).

    Do tego dołączenie do MCN to kop w dupę tak na prawdę :P. Chyba, że masz 1000+ subscrybentów ;).

  • zawsze_prawdziwy

    Oceniono 54 razy -8

    Czyli, że Polak jest największym idiotą? Bo głupota lub nawet skrajny debilizm filmików na yt jest najczęściej powodem ich popularności, to samo dotyczy większości oglądających, dla których już nawet nie książka ale normalne kino to abstrakcja. Fakt, jest czego gratulować, osiągnięcie co najmniej na miarę Nobla :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX