Czwarty operator rośnie

Play zapowiada mobilny internet i rozbudowuje sieć sprzedaży. Wczoraj firma zapowiedziała otwarcie do końca roku kolejnych 150 punktów
Jacek Hensler, szef marketingu Play, zapewnia, że usługa, którą mają już inni operatorzy komórkowi, czyli mobilny dostęp do internetu, pojawi się u czwartego operatora latem. - Na początek zaproponujemy te usługę w Trójmieście i w Warszawie, czyli tam, gdzie będziemy mieć pełne pokrycie naszą infrastrukturą - podkreśla. Na razie nie zdradza szczegółów, zapewnia jedynie, że będzie to internet o szybkości 3,6 Mb/s. Usługa będzie za to na pewno sprzedawana w nowej, rosnącej sieci sprzedaży Play. Ta sieć była dla czwartego operatora przez długi czas piętą achillesową. Gdy Play startował trzy miesiące temu, miał zaledwie 50 punktów sprzedaży i jedynie wspominał o tym, że sieć się powiększy, gdy salonami firmowymi staną się punkty Germanos, które wcześniej współpracowały z PTC, operatorem sieci Era. Wczoraj firma ogłosiła, że z 200 sklepów Germanosa 22 nadal współpracują z siecią Era, reszta została przejęta i pod zmienionym szyldem oferuje już produkty Play. Sieć sprzedaży uzupełniają nowo otwarte PlayGermanosy oraz punkty w sklepach Media Markt, Saturn i w empikach. Operator ma też pięć tzw. Playzone, czyli wzorcowych salonów w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku. Jak zaznacza Jacek Hensler, do końca roku sieć zostanie powiększona do 450 punktów. - Mamy ponad 3 tys. wniosków od osób zainteresowanych otwarciem salonów pod naszą marką. Teraz trzeba jedynie sprawdzić lokalizacje i wybrać najlepsze miejsca - przekonuje. Ta sieć będzie musiała z pewnością rosnąć dalej. Dla porównania - PTC ma dziś 980 punktów sprzedaży.