Kruger & Matz, czyli Polak potrafi

Kruger & Matz przedstawił właśnie, na mającej miejsce w Warszawie 25.09.2015 konferencji, swoje najnowsze serie produktów. Polski producent planuje rozwój naszej rodzimej marki, oferując urządzenia nie odbiegające jakością od tych udostępnianych przez światowych gigantów.

Wbrew naszej narodowej tendencji do oceniania tego co nasze, jako bezwartościowe, musimy przyznać, że starania polskiej firmy o zaistnienie na rynku urządzeń wszelakich, są godne podziwu. Mimo, iż Kruger & Matz daleko jest do Apple czy Samsunga, to trzeba przyznać, że produkty, które będą walczyć o swoje miejsce w rękach klientów, uderzają w segmenty, które pozwalają dawać realne perspektywy na zaistnienie na rynku.

Generalnie filozofia firmy skupia się na połączeniu możliwie najwyższej jakości, za jak najniższą cenę. W praktyce oznacza to, że oferowane urządzenia posiadają podzespoły zbliżone do topowych produktów, jednocześnie ustępując im znacznie ceną. Na konferencji szczególną uwagę poświęcono nowemu tabletowi EDGE 1161, który jak na urządzenie za 1949 zł prezentuje się całkiem ciekawie. Jak zapewnia Kruger & Matz jest to już coś więcej niż tablet, oferując zarówno dużą moc obliczeniową, opartą na procesorze Intel Core M-5Y10c, jak i wejścia typowe dla komputera przenośnego.

EDGE 1161AGORA

Filozofia jakości za możliwie najniższa cenę towarzyszy również wszystkim nowym zaprezentowanym na konferencji liniom produktów. Najnowszy smartfon Live 3 posiada aparat 13 Mpx, 8 rdzeniowy procesor oraz Androida w wersji 5.0, plasując się jednocześnie w przedziale cenowym poniżej 1000 zł. Z kolei najtańszy smartfon MOVE (MOVE 3 z Androidem, lub MOVE 4 z Windows Phone) z 4 rdzeniowym procesorem i aparatem 5 Mpx, można nabyć już za 249 zł. Podejście to jest identycznym w każdej z kategorii produktów, nie ważne czy są to systemu audio, czy też telewizory.

LIVE 3AGORA

Współpraca z Intelem oraz Microsoftem, szeroka gama produktowa, a przede wszystkim dbanie o wizerunek i marketing, to elementy, które mogą tylko pomóc Kruger & Matz. Jeśli polski producent nie pójdzie w stronę utraty jakości dla minimalizowania ceny, będzie musiał stawić czoła konkurencji, która ma dobrze obsadzone na rynku podobne kategorie produktów. Droga jest więc trudna, miejmy nadzieję, że uda się naszej rodzimej firmie stworzyć wizerunek, przyciągający do siebie zawartość polskich portfeli.

Więcej o: