Łączenie plików PDF

Połączenie dwóch dokumentów PDF nie jest łatwym zadaniem, o ile nie dysponujesz kosztowną aplikacją Adobe Acrobat. Jest jednak sposób, żeby poradzić sobie z tym problemem.
 Z pomocą przychodzi bezpłatny PDF reDirect. Aby go uruchomić, z menu Start wybierz Programy/PDF reDirect v2/PDF reDirect. Teraz po kolei:



  1. W okienku Folders wskaż katalog, w którym znajdują się pliki PDF do połączenia.


  2. Z okienka Files przeciągnij do okienka Merge List dokumenty PDF, które chcesz scalić.


  3. Strzałkami w okienku Merge List możesz ustalić pożądaną kolejność plików.


  4. W oknie Security możesz zaznaczyć Encrypt PDF File, jeżeli chcesz zabezpieczyć dokument hasłem i wpisać je w polu Password.


  5. Teraz w polu PDF Output Filename wystarczy wpisać pożądaną nazwę pliku wyjściowego i wcisnąć Save, aby scalić dokumenty.