Nowe sieci dyskontów i fast-foodów, które właśnie wchodzą na polski rynek

A A A
Pepperoni na grubym cieście/ Fot. Shutterstock

Pepperoni na grubym cieście/ Fot. Shutterstock (Pepperoni na grubym cieście/ Fot. Shutterstock)

W ubiegłym roku na polskim rynku pojawiły się 22 nowe marki - policzyła Polska Rada Centrów Handlowych. Większość z nich, jak choćby Forever 21, Steve Madden czy Skechers działa w branży odzieżowej bądź obuwniczej. Od ponad roku o polskiego konsumenta walczy Dunkin'Donuts. Pączkarski fast-food już raz był obecny na naszym rynku, ale kilkanaście lat temu Polacy nie widzieli powodu, żeby przepłacać za ciastko z dziurką i w 2002 r. zamknięto wszystkie lokale. Swoich sił próbuje też Westwing Home & Living, kultowa marka oferująca wyposażenie wnętrz. W tym roku możemy spodziewać się m.in. nowych dyskontów oraz sieci fast-food. Znajdzie się również coś dla miłośników mody i zabawki dla dzieci.
Zobacz zdjęcia (7)
Gazeta.pl Next >  Biznes >  Nowe sieci dyskontów i fast-foodów, które właśnie wchodzą na polski rynek
Komentarze (50)
Nowe sieci dyskontów i fast-foodów, które właśnie wchodzą na polski rynek
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane