Pokaz CANNES LIONS 2018, czyli reklamy nieprzerywane filmami!

Na międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes co roku zostają wręczone statuetki dla najlepszych spotów reklamowych. Podczas pokazu Cannes Lions, 22 listopada w Multikinie będzie można zobaczyć te najciekawsze.

Czym jest Festiwal Kreatywności w Cannes? To wydarzenie z ponad 60letnią tradycją, które co roku gromadzi marketingowych ekspertów, kreatywnych twórców i doświadczonych praktyków z całego świata. Podczas kilkudniowego Festiwalu mają miejsce wykłady i spotkania z wybitnymi specjalistami. Czerwcowymi wieczorami natomiast odbywają się gale konkursowe, podczas których zostają wręczone prestiżowe statuetki – lwy canneńskie. Konkurs w Cannes to nie tylko okazja do docenienia najbardziej kreatywnych rozwiązań z dziedzin takich jak reklama, biznes, zdrowie, czy nowe technologie, ale i miejsce, które wytacza trendy i podnosi ważne, społeczne problemy.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SARStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR materiał partnera

 Festiwal w Cannes początkowo nosił nazwę Cannes Lions International Advertising Festival, co bardzo wiązało go już samym nazewnictwem z komunikacją. Obecnie jury Festiwalu docenia nie tylko reklamę, ale również niesamowite rozwiązania z dziedzin takich jak UX, design czy PR. Pojawiły się także kategorie, do których można zgłosić efektywną strategię lub działania e-sportowe. Podczas festiwalu zostają wyróżnieni także młodzi, zdolni kreatywni. W czasie trwania wydarzenia dwuosobowe zespoły osób poniżej 30 r.ż. mają do realizacji określone zadanie, a najlepsi zostają nagrodzeni na dużej, festiwalowej scenie.

 Część z nagrodzonych prac w głównym konkursie Festiwalu stanowią kampanie reklamowe. Nie są to jednak takie reklamy, jakie przychodzi nam oglądać w rodzimej telewizji. To światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające nieraz etiudy filmowe. Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans w Multikinie to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć reklamy docenione właśnie na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes w kategoriach FILM i CRAFT. Ten pokaz międzynarodowych reklamówek bawi jak najlepsza komedia, wzrusza niczym wytrawny dramat oraz wciąga i zaskakuje jak mocny thriller. W tym roku pokaz odbędzie się 22 listopada o godz. 19.00, jednocześnie w ośmiu miastach Polski, w sieci kin Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław, Zabrze.