Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes

Effie Awards podążając za zmianami na rynku nagradza dziś nie tylko komunikację, ale wszelkiego rodzaju rozwiązania marketingowe, które prowadzą do wzrostu biznesu. Dużego i małego. Po prostu efektywnego.

W kategorii Marketing & Business Solutions nagradzane są odważne decyzje marketingowe np. z zakresu polityki cenowej, CRM, rozwiązań dotyczących produkcji i nowych kanałów dystrybucji, czy użycia w miejscu sprzedaży rozwiązań z obszarów e-commerce lub nowoczesnej technologii.

Wyróżniane są pojedyncze projekty lub kompletne programy marketingowe, w których komunikacja nie miała aż takiego znaczenia, a mimo to firma osiągnęła znakomite efekty. Zgłoszenia mogą dotyczyć każdej idei biznesowej, która wyjątkowo korzystnie wpłynęła na rynkową pozycję marki, produktu lub usługi. Prace do tej kategorii przyjmowane są do 28.06.

Historia konkursu

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 52 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Licencjodawcą konkursu Effie Awards jest Effie Worldwide.

Nominowane i nagrodzone w Effie Awards kampanie i rozwiązania z całego świata trafiają do Effie Index. Jest to globalny wskaźnik marketingowej efektywności, prezentujący najbardziej efektywne agencje, marketerów, marki, sieci i holdingi na świecie. Kampania każdej marki i firmy wyróżnionej w rankingu przeszła przez rygorystyczny proces oceny jurorów Effie – ekspertów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej, i udowodniając, że ich komunikacja osiągnęła znakomite wyniki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.