Ponad 180 kampanii zawalczy o z這to w digitalu. Zg這szenia do IAB MIXX Awards 2019 zako鎍zone

Ponad 180 projekt闚 zosta這 zakwalifikowanych do udzia逝 w trzynastej edycji IAB MIXX Awards - konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. W po這wie pa寮ziernika rozpoczyna si etap obrad jury, kt鏎e na drodze g這sowania i obrad wy這ni nominowanych. Poznamy ich do 12 listopada 2019 roku. Gala rozdania nagr鏚 odb璠zie si pod koniec listopada w Warszawie.

IAB MIXX Awards kierowany jest zar闚no do agencji reklamowych, jak i reklamodawc闚, niezale積ie od wielko軼i organizacji czy bud瞠tu kampanii reklamowej. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zosta這 ponad 180 projekt闚.

Tak du瘸 liczba zg這szonych kampanii ogromnie nas cieszy. Odzwierciedla tak瞠 historyczny moment, w kt鏎ym wydatki reklamodawc闚 na internet w Polsce przekroczy造 wydatki na telewizj (badanie IAB/PwC AdEx Q1’120191). Wraz z dynamicznym rozwojem naszej bran篡 ro郾ie te odpowiedzialno嗆 za jako嗆 dzia豉 na rynku reklamy internetowej. Zwyci瘰kie projekty, kt鏎e wy豉niamy w IAB MIXX Awards przyczyniaj si do jej podnoszenia poprzez wskazywanie najlepszych praktyk i kierunk闚 rozwoju - m闚i W這dzimierz Schmidt, Prezes Zarz康u IAB Polska.

- Dobrym obrazem sytuacji rynkowej jest popularno嗆 konkretnych kategorii IAB MIXX Awards. Pod tym wzgl璠em sw鎩 bardzo udany debiut zaliczy豉 nowo wprowadzona w tym roku kategoria Content Marketing. To w niej otrzymali鄉y najwi璚ej zg這sze. Du篡m zainteresowaniem cieszy造 si te kategorie Best Use of Social Media oraz Innovation & Smart Solution – dodaje Robert Wielgo, Cz這nek Zarz康u IAB Polska.

Projekty zakwalifikowane do konkursu zostan poddane ocenie jury, w sk豉d kt鏎ego wchodzi kilkudziesi璚iu przedstawicieli agencji, wydawc闚, dom闚 mediowych. Eksperci b璠 rozpatrywa projekty jako ca這嗆, bior帷 pod uwag zar闚no strategi, kreacj, wykonanie i wykorzystanie medi闚, jak r闚nie rezultaty i ROI. Nad przebiegiem g這sowania czuwa audytor-firma PwC.

- W IAB MIXX Awards szukamy kampanii unikatowych. Musz nie tylko najefektywniej zach璚a do interakcji z mark czy prezentowa najskuteczniejsze rozwi您ania, ale przede inspirowa i wskazywa kierunki rozwoju bran篡. Takie wybitne kampanie maj szans na z這t statuetk. Wzorem lat ubieg造ch nie zamierzamy stosowa taryfy ulgowej, wi璚 ju sama nominacja w konkursie to ogromne wyr騜nienie dla tw鏎c闚 projektu – komentuje Anna Iller, Branded Content Manager, Allegro, przewodnicz帷a jury IAB MIXX Awards 2019.

Nominacje w 16 kategoriach zostan og這szone do 12 listopada br., a pod koniec tego miesi帷a statuetki trafi do r彗 tych, kt鏎zy dzi licz si w reklamie. Podczas MIXX Awards zostan tak瞠 wr璚zone nagrody za dokonania – Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Cz這wiek Roku, a tak瞠 Nagroda za szczeg鏊ne osi庵ni璚ia 篡ciowe. 

Uroczyst gal poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentuj帷e najciekawsze i najbardziej inspiruj帷e case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji przedstawione zostan na pocz徠ku listopada.

Wi璚ej informacji znajdziesz tu.