Media Markt: po awansie do półfinału mieli zwracać za zakupy, ale teraz też nagrodzą klientów

Klienci, którzy wzięli udział w słynnej już promocji Media Markt i dostaliby zwrot wydatków, gdyby reprezentacja Polski awansowała do półfinału EURO 2016. Teraz otrzymają "nagrody pocieszenia" - karty podarunkowe o wartości 20 proc. zakupów.

W ramach promocji klienci Media Markt, którzy w dniach 2-5 czerwca wydali min. 500 zł i zarejestrowali zakup na specjalnej stronie promocyjnej sklepu, otrzymaliby pełny zwrot wydatku, gdyby Polska awansowała do półfinału EURO 2016.

Ta sztuka niestety się nie udała, ale Media Markt właśnie poinformował, że każdy uczestnik akcji otrzyma kartę podarunkową o wartości 20 proc. dokonanych zakupów.

- W promocji wzięły udział tysiące osób - mówi Marcin Rosati, Prezes Zarządu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. - Od tego momentu każdy mecz biało-czerwonych miał dla nas dwa razy większe znaczenie - przybliżał do półfinału i rozwiązania promocji. Nasza reprezentacja odniosła ogromny sukces. Widząc zaangażowanie naszych klientów, postanowiliśmy nagrodzić ich wiarę w biało-czerwonych.

Karty podarunkowe będą do odbioru i realizacji w jednym z 57 sklepów stacjonarnych Media Markt w dniach od 18 lipca 2016 r. do dnia 12 sierpnia 2016 r.

Więcej o:
Komentarze (24)
Media Markt: po awansie do półfinału mieli zwracać za zakupy, ale teraz też nagrodzą klientów
Zaloguj się
  • artus

    Oceniono 21 razy 19

    Fajnie. Za kilka miliomów zł mają ogromny rozgłos i bardzo pozytywne komentarze w prasie i nie tylko. To tyle ile wydają na jedną kampanię telewizyjną. To się nazywa mądre podejście do marketingu, a nie jakieś teksty o idiotach.

  • ami_lii

    Oceniono 19 razy 11

    Znaczy mają o wiele mądrzejszych marketingowców niż sądziłam, brawo. Wczoraj, jako urodzony cynik, twierdziłam że już kombinują co by tu zrobić by w razie czego kasy nikomu nie wypłacić a przynajmniej wypłacić jak najmniej. A tu taka niespodzianka. Jestem pod wrażeniem.

  • zawszeprawdomowny

    Oceniono 13 razy 7

    Milo, respect.

  • gawor4

    Oceniono 2 razy 2

    uważam że i tak postąpili przyzwoicie.

  • matts06

    Oceniono 3 razy 1

    Dziwią mnie trochę komentarze pod spodem, ale ok, w Polsce dziwić nic nie może :) Czytam że: "postąpili przyzwoicie", "jestem pod wrażeniem" i się zastanawiam - o co chodzi? :) Zgadzam się co do jednego - świetny ruch ludzi od marketingu, widać to też tutaj w komentarza. Ludzie odbierają to bardzo pozytywnie, a do tego jeszcze MM sobie zarobi :) Przecież te 20%, to nic innego jak czysty zabieg, by zwiększyć sprzedaż i dochody, nie wiem jak można tutaj widzieć jakieś super zachowanie sprzedającego. Czym innym by było, jakby te 20% to byłby zwrot od zakupionych towarów w tamtym okresie, a za które miałaby być zwrócona kasa, gdyby był półfinał. Natomiast tutaj dają 20%, by szczęśliwi z tego jaki to świetny interes zrobili - konsumenci ruszyli znowu do sklepu wydając kolejne setki złotych, których normalnie nie mając takiej zniżki pewnie by nie wydali. I pomyśleć, że nie dość że sklep manipuluje ludźmi, to ci jeszcze są mu wdzięczni i będą go zachwalać :) Tak jak napisałem, ja osobiście do tego nic nie mam, po prostu czysty zabieg by zbić więcej kasy, ale nie rozumiem, że ludzie tego nie widzą.

  • norman67

    Oceniono 1 raz 1

    Inaczej byliby do tyłu, bo klienci, którym kojarzą się z porażką, poszliby do Saturna. A to ten sam kapitał ;-)

  • gj61

    0

    W UK nie ma Media Markt, ale jak tylko wpadnę do Polski to macie nowego klienta! Na 100%.
    Nareszcie mądra reklama. Pozdrawiam.

  • saves

    0

    To się nazywa "frontem do klienta".

  • panzwarszawy

    0

    Nie spodziewałem się. Miło.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX