Komentarze (38)
Po naprawach auta Volkswagena jeszcze bardziej niebezpieczne?
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • t.t

    0

    Ale jakim cudem emisja zanieczyszczeń miała zmaleć po "naprawie" ? Zmiana w oprogramowaniu wyeliminowała jedynie oszustwo podczas testów pojazdu na hamowni. W normalnym ruchu auto truje tak jak truło. To jest Diesel i cudów nie należy oczekiwać.

  • veenn

    Oceniono 2 razy 0

    Kto wyplaci rekompensaty ludziom, ktorzy nia maja VW, a sa przez nie codziennie truci ? Jezdzac za polowa samochodow z VW trzeba zamykac nawiew zewnetrzny, bo czuc tlenki azotu. Dodatkowo garaze podziemne, gdzie jeszcze wlasciciele diesli VW schladzaja turbiny trujac siebie i innych. Nikogo nie interesuje zdrowie swoich dzieci ? Cholera - VW powinien odkupic ten caly smierdzacy zlom z Polski, a u nas automatycznie powinno sie zakazac uzywania tych samochodow. Inaczej nie wychowa sie innych firm, ktore chcialby pojsc podobna droga.

  • bob2436

    0

    Śmieszne w tej sprawie jest to, że te szkodliwe wieśwageny i tak mniej trują niż 90% pojadów na naszych ulicach. Gdyby się okazało, że zach. Europie VW musi odkupić te samochody i nie będzie miał co z nimi zrobić, to nasz rząd powinien się zgodzić na sprzedaż w PL. Wizerunkowo będzie to może słabo wyglądać, ale pozbylibyśmy się "tedeików" z lat 90tych. Polscy Janusze, przekonani, że to taka świetna marka łykaliby wszystko, jak leci.

  • melmakianin

    0

    czyi co? ekoterroryści nie dostali tyle ile chcieli?

  • faur

    0

    Do końca czerwca miał być wyznaczony termin akcji serwisowej w moim Caddy 1,6TDI... Czerwiec minął i cisza...

  • wesoly_piernik

    0

    das Auto!...przewaga dzieki technice..:-)

  • mocno_kwasny

    0

    Tylko debil mógł uwierzyć że 3.0 Tdi można naprawić updatem softu ... debil oraz pani Bienkowska

  • ref-lex

    0

    O co chodzi? Przestali oszukiwac...

  • cyniczny.komentator

    0

    Rozmawiałem o tym z praktykiem - mechanikiem z 40 letnim stażem. Nie żaden "doktór, profesór habilitowany", tylko facet, który naprawia diesle. Co powiedział?
    Powiedział, że to jest normalne. Banda biurokratycznych ekodurniów, która nie potrafi sama dolać płynu do spryskiwaczy wymyśla jakieś normy ekologiczne. Efekt jest taki - albo silnik będzie kosztował 100 tysięcy, albo silnik będzie miał 2 litry i 40 koni mocy, albo się po prostu oszuka. Innej opcji nie ma.

  • jozef.ok

    0

    das Auto....................?

  • zamaszysty.cios.w.krocze

    Oceniono 2 razy 0

    Fiat i Ford, g*wno wort. Szkopski VAG, to ich brat.

  • Michał Pociecha

    0

    Ale brednie. Nie emituje nic więcej tylko cały czas to robiły tylko podczas testów przestawiały się ustawienia

  • zdziwiony6

    Oceniono 4 razy 0

    Nie mam i nigdy nie miałem VW, ale nie bardzo wierzę Koreańczykom. Widzą szanse na zwiększenie sprzedaży swoich samochodów kosztem VW. Czy pojazdy VW trują bardziej niż inne? Pożyjemy, zobaczymy.

  • japka_putina

    Oceniono 2 razy 0

    To, że założenie jakiejś plastikowej rurki na dolocie powietrza nie może zmniejszyć emisji NOx, to akurat było oczywiste od początku, ale też nie uwierzę, że spowodowało to wzrost emisji NOx o 25%. Równolegle prowadzona zmiana oprogramowania komputera silnika powinna z kolei chociaż trochę pomóc.

  • oskarw85

    Oceniono 1 raz -1

    To że emitują więcej NOx nie oznacza, że przekraczają normy. Niebezpieczne to są wasze wypociny, można się zakrztusić ze śmiechu.

  • da3lek

    Oceniono 1 raz -1

    teraz zaczynam rozumieć dlaczego dostałem taki duży rabat na nowego diesla od audi ;-)

  • 6nine9

    Oceniono 1 raz -1

    Takie fajne dynamiczne silniki - moj kolega mówił ze 1,6 w Golfie to torpeda w porównaniu z Renault... Na oszustwie koncern zarobił miliardy. Niech teraz oszusci płacą... ale pewnie są nietykalni, jak banksterka.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX