Wielka wymiana asortymentu w Biedronce. Prawie 250 nowych produktów od początku roku

Od początku roku Biedronka wprowadziła do sprzedaży 247 produktów marki własnej w Polsce. Także dzięki temu rośnie sprzedaż sieci.

W Polsce w sklepach Biedronka Portugalczycy z Jeronimo Martins wprowadzili od początku roku 247 nowych produktów pod własną marką, stanowiły one aż 44 proc. całkowitej sprzedaży marek własnych.

Łącznie w pierwszej połowie roku grupa wprowadziła na portugalski i polski rynek 431 nowych produktów pod marką własną - podaje serwis esmmagazine.com.

Portugalska sieć supermarketów Pingo Doce wprowadziła 136 produktów marki własnej (odpowiadały one za 34,5 proc. całkowitej sprzedaży produktów marki własnej). Sieć liczy obecnie ponad 400 placówek. Także Recheio wprowadziło 48 nowych produktów (odpowiadały za 21% sprzedaży marek własnych). Recheio ma obecnie 39 sklepów.

40 tys. zł utargu dziennie

Biedronka - która otworzyła w pierwszej połowie roku 40 nowych sklepów w Polsce - ma ich już nad Wisłą 2693. W drugim kwartale sieć miała prawie 2,4 mld euro przychodu. Czyli 10 i pół miliarda złotych. Aż o 10,2 procent więcej niż rok temu. Dzieląc to na 2693 sklepów i na 91 dni drugiego kwartału wychodzi nam średnio ponad 40 tysięcy złotych obrotu w każdym sklepie, każdego dnia. Jeronimo Martins w tym roku zainwestował w Biedronkę 77 mln euro.

Cała Grupa Jeronimo Martins miała od stycznia do czerwca br. przychody w wysokości 6,95 mld euro, czyli o 4,7 proc. więcej wobec analogicznego okresu w ub.r. Jej zysk netto wyrażony w euro zwiększył się z kolei o 15,1 proc. do poziomu 182 mln euro.

Biedronka, Lidl, Tesco. Która kiełbasa jest najlepsza na grilla? Sprawdzamy!

Więcej o:
Komentarze (17)
Wielka wymiana asortymentu w Biedronce. 247 nowych produktów od początku roku
Zaloguj się
  • wonderdummy

    Oceniono 14 razy 6

    Wszystkie sklepy są nad Wisłą!? Chyba nie bardzo. U mnie jest jeden dwie przecznice dalej, a Wisły tam ani kawałka nie ma.

  • aldo666

    Oceniono 11 razy 5

    "Wielka wymiana asortymentu w Biedronce"
    juz myslalem ze to kasjerki beda wymieniac na te "lepsze" z PISu

  • otopolskiepieklo

    Oceniono 7 razy 5

    ja nie rozumiem jednego w tych biedronkach czy lidlach...

    dlaczego akurat w Polsce (w przypadku Lidla) wiele artykułów, które nie są typowo polskie, sa dostępne JEDYNIE podczas jakichś wydumanych 'tygodni'???

    w UK dla przykładu te produkty sa w ciagłej sprzedaży (pomijam że ceny potrafią tam być niższe)

  • Jadwiga Jablonska

    Oceniono 2 razy 2

    Od pół roku robie zakupy w 'Biedronce, ogrom polskich produktów, 'super asortyment,Brawo,brawo,ceny porównuje -są na 6 tke

  • 2random

    0

    Aż sobie przeuczyłem, bo tak mało mi się wydawało. 1000 klientów po 40 zł dziennie to dużo? Zysk z tego to ile? Ułamek tego, a pomniejszony o koszty ... Mniej niż 500 zł dziennie na cały sklep?

  • piopon

    0

    Codziennie artykuły o Biedronce w Gazecie, ile kosztuje ten sponsoring? W Polsce są też inne sieci handlowe.

  • cribs

    0

    Obecnie Alma (www.alma24.pl) chyba najbardziej aktywnie promuje się w temacie e-dyskontów, aczkolwiek do gry mają wkroczyć kolejni wielcy gracze, w tym właśnie Biedronka we własnej osobie.

    W Indiach jest taki startup - Groofers - oni działają od 3 lat, natomiast zatrudniają 3,5 tysiąca osób!

    więcej o innowacyjnej stronie e-warzywniaków oraz e-dyskontów na StartupCribs. pl - pierwszej stronie, na której to prezentowane są wyłącznie zagraniczne startupy, których prawdopodobnie nikt by nie odkrył.

    stay tuned! :)

  • Dariusz Czerniak

    0

    Super ta wymiana. U mnie teraz latem rzucili raki na buty do chodzenia po lodzie, dziecięce narty i łyżwy, jakieś lampki w choinki i Mikołaje, po prostu bomba 😂

  • lignan

    0

    Brawo Niunio Begonia!!! A mówili, ze to leser, a tu proszę...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX