Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Nad morze samolotem za 12 zł w godzinę!

Irlandzki przewoźnik powrócił na warszawskie lotnisko Chopina i od dziś rozpoczął loty na trasach do Gdańska i Wrocławia bezpośrednio z Warszawy - informuje warszawski port. Ceny biletów od 12 zł.

O powrocie niskokosztowego Ryanaira do stołecznego portu wiadomo było już w lecie. Dziś stało się to faktem i zamiast z Modlina do Wrocławia i Gdańska polecimy z Lotniska Chopina w Warszawie.

Loty w obu kierunkach odbywać się będą dwa razy dziennie. Z Warszawy do Wrocławia o 8:15 i 17:45, z powrotem o 6:55 i 16:25 (czas trwania lotu to 55 minut). Z Warszawy do Gdańska o 7:50 i 21:40, lot powrotny o 6:25 i 20:20 (czas przelotu 55 minut).

30 października Ryanair zacznie latać trzy razy dziennie na trasach do Gdańska i Wrocławia, a 27 marca zainauguruje połączenie z Warszawy do Szczecina.

Wszystkie samoloty Ryanaira kursujące na trasach zagranicznych nadal startują z lotniska Warszawa-Modlin.

12 zł samolotem nad morze. To możliwe!

Jak informuje irlandzki przewoźnik, bilety na loty ze stolicy na Dolny Śląsk i Pomorze sprzedawane są w cenie od 12 zł w jedną stronę według podstawowej taryfy bez bagażu.

W ramach najtańszej „standardowej” taryfy możemy wziąć bezpłatnie na pokład bagaż podręczny do 10 kg i o maksymalnych wymiarach 55 x 40 x 20 cm oraz jedną małą torebkę o maksymalnych wymiarach 35 x 20 x 20 cm.

Po sprawdzeniu cen na stronie przewoźnika okazuje się, że lot do Gdańska jutro o 21:40 kosztuje 151 zł, a do Wrocławia o 8:15 aż 226 zł, jednak za 12 zł możemy polecieć nad morze czy na Dolny Śląsk już za tydzień, 11 października. W październiku i listopadzie można znaleźć bardzo dużo biletów za 21 zł w jedną stronę.

Osiem lat nieobecności

Dowodzonego przez Michaela O'Leary'ego Ryanaira nie było na Lotniska Chopina osiem lat. Co prawda, pojawił się tam na kilka miesięcy, jednak tylko z powodu awarii pasa startowego w Modlinie.

Więcej o:
Komentarze (39)
Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Nad morze samolotem za 12 zł w godzinę!
Zaloguj się
  • antoniferdynand

    Oceniono 8 razy 8

    Mnie coś innego zastanawia. Okęcie to dosyć pokaźne lotnisko cargo na którym lądują paczki i listy rozwożone dalej po Polsce tudzież zwożone z całego kraju do wysyłki. Z drugiej strony dynamicznie rozwija się Modlin, bo jest tańsze niż Okęcie. Pytanie więc jest takie, dlaczego cargo nie jest usytuowane na tanim lotnisku podwarszawskim (bądź w ogóle gdzieś np. w Łodzi, Radomiu czy Lublinie) a ruch pasażerski przeniesiony z Modlina na Okęcie. Czy chodzi o to aby paczki miały wygodniej niż ludzie?

  • wysokiej-klasy-specjalista

    Oceniono 9 razy 7

    Nie będę tęsknił za Modlinem. Tak naprawdę było kiepsko skomunikowane z Warszawą. Sama hala odlotów mocno dyskontowa - czasami nie było siedzących miejsc, brudno, głośno, nieprzyjemnie.

  • powrozowy

    Oceniono 12 razy 6

    Prawdopodobnie na hotelach. Tak, to musi byc jakis kombinowany deal. 4 gwiazdkowe hotele w zimie hulaja w Trojmiescie po 100 PLN za dobe. Damian i Sebastian z Warszawki zacieraja rece. Juz nie beda musieli dygac sluzbowym suwem na lykend do Sopot.

  • ze_swiata

    Oceniono 8 razy 4

    No wreszcie sobie polatam za moje 500+

  • dariusz.ksiazek

    Oceniono 7 razy 3

    Przelot trwa godzinę + odprawa dwie godziny przed odlotem to razem trzy godziny. Dojazd dłuższy niż na dworzec kolejowy. Brak możliwości korzystania z internetu. To ja już wolę szybką kolej.

  • welcometopoland

    Oceniono 1 raz 1

    już jest 21 / 34 PLN i są nieustępliwi :) nawet kilka dni przed wylotem nie obniżają tych cen do 7 / 9 pln jak kiedyś... wolą wozić powietrze niż sprzedawać za grosze bilety..

  • qazokm

    Oceniono 7 razy 1

    Czy jest ktos w stanie wytłumaczy kalkulację linii sprzedających bilety po 12 złotych?
    Na czym oni zarabiają?

  • mariuszlee

    0

    Szkoda że samolot z Wrocławia do Warszawy nie ląduje pół godziny wcześniej ponieważ w tym samym czasie odlatuje samolot warszawa -Gdańsk i niestety nie ma czasu na przesiadkę.

  • the_xy

    Oceniono 4 razy 0

    Z Warszawy do Wrocławia o 8:15 i 17:45, z powrotem o 6:55 i 16:25.
    Z Warszawy do Gdańska o 7:50 i 21:40, lot powrotny o 6:25 i 20:20.

    Jak samolot może lecieć o 8:15 i wracać o 6:55? To raczej są trasy Wrocław - Warszawa i Gdańsk - Warszawa a nie na odwrót. Wtedy maszyna lecąca o 6:55 wraca jako ta o 8:15. Chyba nie myślicie, że jakikolwiek przewoźnik, zwłaszcza niskokosztowy, pozwoliłby sobie, żeby maszyna stała na ziemi przez ponad pół dnia?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX