Kolejna nowość w Biedronce. Sieć uruchamia własną markę odzieży

Od 13 lutego sieć dyskontów Biedronka wprowadziła do oferty nową markę odzieży i sprzętu sportowego "Seven for 7".

W ofercie pod marką „Seven for 7” dostępne są zarówno tekstylia – m.in. T-shirty, spodnie czy buty sportowe, jak i akcesoria sportowe – m.in. piłki do ćwiczeń, skakanki, maty do jogi czy hantle. Produkty marki oznaczone są konkretnymi kolorami – odzież damska to różowe opakowania, męska – zielone, sprzęt i akcesoria fitness – niebieskie.

Nowa marka sportowa BiedronkiNowa marka sportowa Biedronki next.gazeta.pl

- Marka „Seven for 7” ma za zadanie motywować klientów Biedronki do uprawiania sportu. Idea marki kryje się w haśle: „Siedem to liczba uniwersalna - 7 dyscyplin, 7 zawodników, 7 dni w tygodniu wspólnego treningu” – tłumaczy sieć.

Kolekcja jest dostępna w ofercie czasowej i będzie odnawiana sezonowo kilka razy w roku. Produkty marki takie jak: T-shirty, spodnie oraz buty i akcesoria fitness można nabyć we wszystkich sklepach sieci, natomiast pozostałe elementy w większości placówek.

Sieć uruchomiła też dedykowaną stronę www.sevenfor7.pl, na której publikuje szczegóły oferty oraz porady treningowe.

Ceny są przystępne. Przykładowo za t-shirt sportowy zapłacimy 19,99 zł, a za damską bluzkę sportową 24,99 zł. Męskie spodnie sportowe to wydatek rzędu 34,99 zł, a damskie 29,99 zł. Buty sportowe dostaniemy już za 49,99 zł.

Nowa marka sportowa BiedronkiNowa marka sportowa Biedronki next.gazeta.pl

Własną linię produktów sportowych ma już Lidl. Sieć dyskontów od zeszłego roku prowadzi markę Crivit.

Więcej o:
Komentarze (19)
Kolejna nowość w Biedronce. Sieć uruchamia własną markę odzieży
Zaloguj się
  • wyjadacz_parkietuf

    Oceniono 5 razy 5

    Trzeba było jeszcze dopisać, że "siedem czarnych kropek biedronka ma"

  • wyjadacz_parkietuf

    Oceniono 4 razy 4

    Marka „Seven for 7” ma za zadanie motywować klientów Biedronki do uprawiania sportu. Idea marki kryje się w haśle: „Siedem to liczba uniwersalna - 7 dyscyplin, 7 zawodników, 7 dni w tygodniu wspólnego treningu” – tłumaczy sieć.

    Fajans nie hasło. Z siódemek najlepsze były fajki 777 oraz whisky Seven Crown podawana z 7up :)

  • jakis_gosc03

    Oceniono 7 razy 3

    Biedronka jest coraz gorsza. Co chwilę usuwają z oferty produkty, które od lat cieszyły się dużą popularnością ze względu na to, że były dość dobrej jakości i w przyzwoitej cenie i zastępuję je jakimiś nowymi, wcale nie jakoś znacznie lepszymi, ale za to znacznie droższymi. Niedługo, to już totalnie nie będzie się opłacało tam po nic przychodzić.

  • stachud

    Oceniono 3 razy 3

    Każdy może mieć swoją markę wystarczy że ma trochę kasy żeby kupić hurtowo na alibaba.com i poprosić żeby nakleili jego logo.

  • mtarczynski

    Oceniono 2 razy 2

    Biedronka jest żałosna i bezwstydna; studiują pilnie gazetki Lidla ( który publikuje swoje z większym wyprzedzeniem) i w ostatnim momencie proponują to samo tylko 1 zł czy 50 groszy taniej; sami nic od siebie nie zaproponuja tylko reaktywnie na Lidla

  • malepifko

    Oceniono 4 razy 2

    Czyli będzie jeszcze większy miszmasz. Mówiąc brutalnie; burdel.

  • Leon Asd

    Oceniono 1 raz 1

    Już widze tych Januszy i Grażyny jak kupują w biedronce stroje i oglądają sport przed TV

  • rojberek

    Oceniono 1 raz 1

    Obecnie marki w ciuchach nie mają już żadnego znaczenia, wszystko jeden shit. Kiedyś jak kupowało się koszulkę Adidasa albo Big Stara to wytrzymywała znacznie dłużej niż ta ze straganu, obecnie... te i te to po prostu szmaty.

  • kreesdebarg

    Oceniono 1 raz 1

    siedzą gluty w białych kołnierzykach i wymyślają i wymyślają......

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX