Był bojkot, a jest... rekordowa sprzedaż ubrań marki córki Donalda Trumpa

Modowa marka Ivanki Trump jest bardziej popularna niż kiedykolwiek. Skok sprzedaży nastąpił po tym, jak sieć Nordstrom wycofała jej produkty ze sprzedaży.

W styczniu córka prezydenta Stanów Zjednoczonych Ivanka Trump zrezygnowała z zarządzania swoją marką odzieżową. W lutym sieć luksusowych sklepów Nordstrom ogłosiła wycofanie marki "Ivanka Trump" z asortymentu. Teraz produkty biją rekordy popularności.

Według Lyst, wyszukiwarki modowych produktów agregującej ponad 12 tys. marek, te sygnowane nazwiskiem Ivanki wskoczyły w lutym na 11. pozycję wśród najchętniej kupowanych. Jeszcze w styczniu marka zajmowała 550. miejsce – podaje serwis Racked. Również w lutym perfumy z nazwiskiem córki prezydenta USA stał się najlepiej sprzedającym się produktem na Amazonie w kategorii "zapachy dla kobiet".

Najlepsze wyniki w historii

Choć przedsiębiorstwo modowe Ivanki nie podaje oficjalnych wyników sprzedaży, jego aktualna dyrektor Abigail Klem potwierdza dobrą passę.

– Od początku lutego cieszymy się najlepszymi wynikami w historii marki – chwali się na łamach Refinery29. – Dla kilku różnych detalistów Ivanka Trump stała się najlepiej sprzedającą się marką w internecie, a niektóre kategorie produktów dają im wręcz najlepsze wyniki w historii.

Bojkot produktów

W poszukiwaniu przyczyn niezwykłego sukcesu trudno, oprócz popularności związanej z wejściem do polityki Donalda Trumpa, nie zauważyć wcześniejszego bojkotu produktów związanych z rodziną Trumpów. Co przecież też dodał marce rozgłosu. Internetowa kampania Grab Your Wallet zachęca do zrezygnowania z zakupu ubrań i dodatków sygnowanych nazwiskiem Trump.

Na fali kampanii sieć sklepów Nordstrom ogłosiła, że rezygnuje ze sprzedaży ubrań Ivanki, choć oficjalnie jako jedyny powód podano słabe wyniki finansowe.

Więcej o:
Komentarze (30)
Był bojkot, a jest... rekordowa sprzedaż ubrań marki córki Donalda Trumpa
Zaloguj się
  • gelati

    Oceniono 20 razy 12

    "Kupiła perfum?" Przyszła "kontrol" ty żałosny pismaku, Karolu Boguszu.

  • bikeman

    Oceniono 11 razy 5

    Jedynym powodem dla ktorego komentuje jest "perfum"...
    Serio? A pomarancz to pewnie owoc?
    Macie tam w redakcji redaktora, czy tylko bezplatnych stazystow?

  • sselrats

    Oceniono 2 razy 2

    Marka 3M tez poszybowala w gore po sukcesie tasmy przezroczystej na krawacie Trumpa.

  • jackk3

    Oceniono 1 raz 1

    Lewica jest czasami tak durna ze az smieszna. Ciekawe co teraz zaproponuja? Kupowac?

  • ilchi

    Oceniono 3 razy 1

    I bardzo dobrze. Tez kupuje jej buty, sa swietne zaprojektowane i nie zniechecaja mnie falszywe negatywne oceny na Amazonie. Haters gonna hate...

  • arkalionxp

    Oceniono 1 raz 1

    Taki bojkot to najskuteczniejsza reklama.W Polsce takie zjawisko obserwowaliśmy np z piewem Ciechan.Przed tem nikt nawet nie słyszał takiej nazwy ,bojkot uczynił cuda.

  • culebre

    Oceniono 1 raz 1

    Ja już od dawna bojkotuję podłe portaliki tworzone przez analfabetów. Zapewne Ivanka ma również w ofercie, oprócz tego perfuma, bynajmniej jeden portwel i jakąś bluzeczkę z dekoldem...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX