Masz konto w Credit Agricole? Przygotuj się na poważne utrudnienia przez blisko trzy dni

Z powodu prac technologicznych, klienci Credit Agricole nie będą mogli korzystać z bankowości internetowej i mobilnej od piątku 16 czerwca od godz. 16 do poniedziałku 19 czerwca do godz. 10.

Jak informuje Credit Agricole, w weekend 16-18 czerwca planuje łączenie kilku dotychczas wykorzystywanych systemów informatycznych w jeden. To wiąże się z poważnymi utrudnieniami dla klientów.

Od piątku 16 czerwca od godz. 16 aż do poniedziałku 19 czerwca do godz. 10 wyłączone będą systemy bankowości elektronicznej CA24. Klienci nie będą mogli zalogować się do serwisu internetowego i mobilnego. Nie będą w stanie skorzystać z płatności internetowych Przelew Online, zatem zakupy w internecie trzeba będzie przełożyć albo opłacać z innych kont. 

Ponadto, w piątek od godziny 17 nie będzie możliwa wpłata gotówki na rachunek we wpłatomatach. Klienci nie będą dostawać też powiadomień SMS-owych o wykonanych transakcjach kartą. Serwis telefoniczny będzie dostępny wyłącznie dla osób zastrzegających karty.

Nie powinno być natomiast żadnych trudności w realizacji płatności kartami ani przy wypłatach z bankomatów. Po przerwie weekendowej klienci nie zastaną żadnych zmian dotyczących np. sposobu logowania, nie będzie potrzebne żadne uaktualnienie danych.

Jak wynika z danych portalu PRNews.pl, za koniec I kw. 2017 r. Credit Agricole prowadził blisko 1 mln rachunków złotowych dla klientów indywidualnych. To plasuje go pod koniec pierwszej dziesiątki najpopularniejszych banków w Polsce.

Magazyn Porażka: Media kreują wyspy szczęśliwości, które dla wielu są po prostu nieosiągalne [NEXT TIME]

Więcej o:
Komentarze (19)
Masz konto w Credit Agricole? Przygotuj się na poważne utrudnienia przez blisko trzy dni
Zaloguj się
  • bronek77

    0

    trzy dni przerwy ? powaliło ich ? jakie oni mają testowanie, jakich informatyków ? to jest żenada dla kogokolwiek z branży. To jest jasne przyznanie się do tego, że nie zadbali o testy automatyczne przez wiele lat wcześniej, może jeszcze procedury instalacji mają ręczne. To jest muzeum, nie bank.

    W Polsce robi się oprogramowanie dla banków w całej Europie. Robi się testy automatyczne. Nawet nasze źle zarządzane polskie banki jeszcze przed dobrą zmianą były na większym poziomie. Z czym do ludzi ? Na reklamy ich stać, a na porządne zarządzanie systemami informatycznymi nie. Dno i pięć metrów mułu.

  • pogromca_mrowek

    0

    Wiedząc o zamrożeniu kasy zapewne całą forsę klientów pożyczyli na rynku międzybankowym - cała "operacja" informatyków jeszcze przyniesie zyski.
    Jak się uda (nie będzie marudzenia) to takie akcje będą robić co miesiąc.

  • stefffon

    0

    pewnego dnia wylacza na zawsze i gotówka przestanie być legalna, banki sie uciesza, bo z kazdej tranzakcji maja procent, panstwo tez sie ucieszy, bo 100% inwigilacja i koniec szarej strefy

  • lebonheur

    0

    Grupa Credit Agricole (Indosuez Wealth Management) : 110 kapital bilionow € ; sam Credit Agricole (Credit Lyonnais) mial w Belgii powazne problemy, ale o ile wiem wyszedl na prosta; Parodniowe prace serwisowe niestety zle swiadcza o polskim personelu, nie o banku jako takim - wg mnie.

  • marteneden

    Oceniono 1 raz -1

    A gdyby postawili na nogi tak cały sztab informatyków i innych potrzebnych speców, i tak się mocniej sprężyli, to nie udałoby się tego zrobić powiedzmy w góra dobę? 66 godzin pracy?? Musi to być niechybnie wdrożenie nowego systemu bankowego. Współczuję pracownikom infolinii. Weekend plaża, a od poniedziałku rano bonanza:-) Myślę, że już w niedzielę będzie wielu powołanych do tak zwanego testu pracy na nowym organiźmie. No, ale wracam do poniedziałku. W godzinach porannych miliony zaniepokojonych rodaków rzucą się do telefonów, by sprawdzić stan swych ukochanych pieniążków i opłacić nagle wyrosłe sterty rachunków:-) Poniedziałek godzina 10 gwarantuję stan "wiszących", czyli dla mniej wtajemniczonych - oczekujących na połączenie wyniesie lekko kilkuset. Taka nawałnica potrwa cały poniedziałek:-) Znam to z autopsji:-) Przeżyłem i za jakąkolwiek pracę na infolinii serdecznie już dziękuję:-) Pozdrawiam wszytkich z call center. I nie myślcie nawet, żeby w tym dniu jakoś zachorować czy wziąć NŻ he, he:-))) Papatki.

  • 999s

    Oceniono 1 raz -1

    Też mi coś! M(oron) Bank wyłączają na weekend co 2-3 tygodnie.

  • aa1000

    Oceniono 11 razy -1

    1. Panie Rudziński. Tytuł notatki sugeruje, aferę na miarę Amber Gold czy Skoków. A to przebudowa systemu.
    2. Klienci banku dostali tę informację tydzień temu (ja dwukrotnie - SMS i e-mail)
    3. Oburzeni prawdziwi Polacy i chrześcijanie zarazem, już przedstawili swoje miłosierdzie.
    Czy o to chodziło panu, tak preparując zajawkę swej notatki?

  • szatan2012

    Oceniono 11 razy -3

    Dla kogo jest ta informacja? Pogięło was! Bank CA już kilka dni temu rozesłał SWOIM KLIENTOM informacje o pracach serwisowych! Jeszcze raz się pytam, kogo ostrzegacie, skoro KLIENCI CA już dawno o tym wiedzą? Po komentarzach mało inteligentnych ciemniaków i trolli widać target autora tego "newsa", gratulacje :-)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX