Biedronka prosi o zwrot produktów, które rozdawała za darmo. W zamian oferuje prezent

Darmowy gadżet dodawany w promocji okazał się nie spełniać standardów bezpieczeństwa. Klienci nie stracą zwracając go do sklepu.

Od 15 maja Biedronka dodawała do niektórych promocyjnych zestawów ze swojej oferty darmowe osłonki przeciwsłoneczne do szyb samochodowych. Ich producent, firma Ontex poprosił jednak o ich wycofanie w związki z „niewłaściwą” jakością, o czym poinformował za pośrednictwem Biedronki.

Informujemy, że Klienci proszeni są o zwrot osłonek w dowolnym sklepie sieci „Biedronka” w okresie od 19 czerwca do 18 września 2017 r. Wycofywane osłonki są podobne do osłonki przedstawionej na załączonym zdjęciu.

- czytamy w komunikacie opublikowanym przez sieć Biedronka.

Osłonki OntexOsłonki Ontex fot. Biedronka

Każdy klient, który posiada osłonkę może ją zwrócić do dowolnego sklepu Biedronki. Nie musi przy tym posiadać paragonu. Przy okazji zwrotu osłonki klient otrzyma bon o wartości 15 złotych do wydania w sieci Biedronka na dowolne artykuły z wyjątkiem papierosów, alkoholu oraz mleka i preparatów żywienia początkowego. Bon będzie ważny do 30 września 2017 roku, a akcja zwrotów trwa do 18 września.

Na stronie Biedronki brak informacji o dokładnych powodach wycofania produktu – nie informuje o tym ani sieć, ani producent, który za jej pośrednictwem informuje o problemach. Jednak na infolinii Biedronki dowiedzieliśmy się, że produkt został wycofany z uwagi na ryzyko połknięcia małych części przez dzieci.

Fakt, że klienci proszeni są o zwrot przedmiotu dodawanego gratis świadczy o tym, że zarówno producent, jak i Biedronka dbają o bezpieczeństwo dzieci swoich klientów.

Magazyn Porażka: Media kreują wyspy szczęśliwości, które dla wielu są po prostu nieosiągalne [NEXT TIME]

Więcej o:
Komentarze (24)
Biedronka prosi o zwrot produktów, które rozdawała za darmo. W zamian oferuje prezent
Zaloguj się
  • fakej

    Oceniono 4 razy 2

    "Fakt, że klienci proszeni są o zwrot przedmiotu dodawanego gratis świadczy o tym, że zarówno producent, jak i Biedronka dbają o bezpieczeństwo dzieci swoich klientów."

    Ja myślę, że jedni i drudzy mają to w dupie a to, że klienci proszeni są o zwrot świadczy o czymś innym.

  • element.animalny

    Oceniono 29 razy 1

    "produkt został wycofany z uwagi na ryzyko połknięcia małych części przez dzieci." Cały ten nasz świat powoli staje się farsą. Jak ludzkość przetrwała tyle czasu to dla mnie rzecz niepojęta.

  • 0

    Biedronka jest z zasady nie fair.Ja na przykład za gazetką ze sklepu zrobiłem w promocji zakup.W domu sprawdzam paragon a tam cena bez promocji.Reklamuję.Każą sfotografować i przesłać paragon.Robię zdjęcie na tle rzeczonej gazetki i ślę.A oni , że w tym sklepie nie było promocji.I co im zrobić ? Mam numerek ale nie dają mi paletka.I co im zrobić ?

  • moontravel

    Oceniono 2 razy 0

    Może zrobione z toksycznych składników które wydzielają toksyny w rozgrzanym aucie.

  • djarev

    Oceniono 18 razy 0

    "Przy okazji zwrotu osłonki klient otrzyma bon o wartości 15 złotych"

    Biorąc pod uwagę jaka tam klientela, to tłumy się zatratują przy zwrotach.

  • muppetshow1982

    Oceniono 4 razy 0

    To teraz wszyscy po wakacjach polecą "na kuźniara"

  • 162tony

    Oceniono 4 razy 0

    Na moje oko chińska osłonka rozpada się od słońca i wychodzi drut który może zrobić krzywdę komuś kto siedzi obok osłonki.

  • antoni1967

    Oceniono 5 razy -1

    "Fakt, że klienci proszeni są o zwrot przedmiotu dodawanego gratis świadczy o tym, że zarówno producent, jak i Biedronka dbają o bezpieczeństwo dzieci swoich klientów" - raczej o swoje zyski. Klient dostanie bon za który kupi produkt, a Biedronka wrzuci to w koszty i nie zapłaci podatków. Klient dał się naciąć raz to trzeba kuć żelazo póki gorące.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX