Gazeta.pl Next >  Biznes >  Wznowiono transport węgla Odrą. Węgiel popłynął z Gliwic do Wrocławia

Wznowiono transport węgla Odrą. Węgiel popłynął z Gliwic do Wrocławia

A A A
Transportowe serce miasta Gliwice.
Gliwicki port dostarcza miedzy innymi węgiel z Gliwic do Wrocławia

Transportowe serce miasta Gliwice. Gliwicki port dostarcza miedzy innymi węgiel z Gliwic do Wrocławia

Pierwszy raz od pięciu lat barki z węglem wyruszyły z Portu Gliwice do Wrocławia, do elektrociepłowni Kogeneracja.
Wróć do artykułu
Polecamy
Komentarze (27)
Wznowiono transport węgla Odrą. Węgiel popłynął z Gliwic do Wrocławia
Zaloguj się
  • Oceniono 5 razy 3

    Za niska glebokosc rzeki.
    Oto czego ucza sie dziennikarze.
    W podstawowce mowilo sie 'rzeka za plytka'.

  • Oceniono 13 razy 3

    OT Logistics patrzy na problem z własnej komercyjnej perspektywy i oczywiście chcieliby a wydać miliardy na regulację rzek! Tylko po co regulować rzeki skoro przewozy masówki spadają z roku na rok?? Dziś to 2,5 razy mniej niż za PRL!!! A w przyszłości będzie jeszcze mniej! Z resztą kolej jest dziś wykorzystywana może w 60% i z powodzeniem poradzi sobie z przewozem towarów w Polsce!

  • Oceniono 1 raz 1

    Cala Europa Zachodnia jest pokryta siecia kanalow,ktore sa intensywnie wykorzystywane do celow transportowych.
    Mondre polaczki sa innego zdania,poniewaz dla nich jedynym symbolem postepu i ekonomii jest woz drabiniasty.

  • 0

    Może dokładnie opiszecie ten transport węgla do ciepłowni bo chyba to ani taniej ani szybciej z tym wielokrotnym przeładunkiem.

  • Oceniono 8 razy 0

    40 wagonów po 60 ton to już jest 2400 ton!!! Z Sośnicy do portu - jak znam PKP - 2 dni, potem barką/barkami - 2 dni?. W tym czasie ten pociąg byłby już we Wrocku. Do tego dochodzą za- i rozładunki. A na "Opolu", to znów trzeba będzie na wagony załadować. To może wróćmy do transportu furmankami?

  • 0

    OT Logistics patrzy na problem z własnej komercyjnej perspektywy i oczywiście chcieliby a wydać miliardy na regulację rzek! Tylko po co regulować rzeki skoro przewozy masówki spadają z roku na rok?? Dziś to 2,5 razy mniej niż za PRL!!! A w przyszłości będzie jeszcze mniej! Z resztą kolej jest dziś wykorzystywana może w 60% i z powodzeniem poradzi sobie z przewozem towarów w Polsce!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane