Jak zostać królem contentu? Eksperci pokażą instrukcje, krok po kroku

Jak skutecznie angażować odbiorców marki, czy reklama wizualna naprawdę wygrywa z komunikatem tekstowy, jak wykorzystać potencjał Facebooka i Youtube - o tym opowiedzą eksperci od reklamy internetowej IAB Polska.

IAB HowTo to kompleksowy przewodnik po bogactwie contentowych działań dla marketerów. Najbliższa edycja wydarzenia odbędzie się już 5 września w Warszawie. O marketingu treści opowiadać będą eksperci IAB Polska - tym razem przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna.

Na całodziennej konferencji zostaną omówione najważniejsze zagadnienia content marketingu w formie 10 wystąpień. Prelekcje obejmą tematykę od tworzenia strategii i budowania person, przez dobór contentu odpowiedniego dla naszej grupy docelowej do konkretnych narzędzi, które ułatwią przygotowanie treści.

Będzie można się dowiedzieć, jak pogodzić działania content marketingowe z wymaganiami SEO, jak wykorzystać rzeczywistą potęgę video i influencerów czy jak odkrywać potencjał reklamowy tam, gdzie się tego nie spodziewamy.

Opowiadać o tym będą, bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, Ula Radzińska, Maja Biniewicz, Jakub Bartosiak, Jakub Stępka, Błażej Żuławski, Sławek Skowerski, Ania Gumkowska, Krystian Botko, Łukasz Ciechanek, Gosia Kopalak i Paulina Rodak.

Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Partnerem wydarzenia jest Gazeta.pl.