W Polsce pojawią się nowe restauracje. Otworzy je Sfinks

Jeszcze w tym roku Sfinks wprowadzi na rynek trzy nowe marki restauracyjne. To Lepione & Pieczone, Spice UP!, a także Fabryka Pizzy. W kolejnych miastach będzie można zamawiać dowóz dań sieci związanych z Sfinksem.

Lepione & Pieczone to koncept, który będzie nawiązywał do tradycji sieci Chłopskie Jadło. W ofercie znajdzie się zdrowe, przygotowywane na miejscu jedzenie,przy zapewnieniu szybkiej i sprawnej obsługi. Dania mają być efektem połączenia tradycji z nowoczesnością.

Jak wyjaśnia prezes Sfinks Polska Sylwester Cacek, Lepione & Pieczone będą „odpowiedzią na oczekiwania klientów w zakresie serwowania zdrowych dań kuchni polskiej szybko i w dobrej cenie”.

Spice Up! ma opierać się na doświadczeniach restauracji Sphinx. W karcie znajdą się dania kuchni świata. Mają być przygotowywane na bieżąco, ze świeżych produktów, doprawiane aromatycznymi przyprawami, ale w szybszej formule, w charakterystycznym energetyzującym wystroju utrzymanym w intensywnej kolorystyce.

Jak zapowiadają przedstawiciele spółki, część mniejszych lokali Sfinks zostanie przekształcona w Spice Up! jeszcze w tym roku.

Trzecią marką, z którą w tym roku ruszy Sfinks, będzie Fabryka Pizzy, w pierwszej kolejności w Piastowie, Kołobrzegu, Zgierzu, Legionowie i Mińsku Mazowieckim.

Nowe restauracje i przejęcia

Spółka nie zapomina o rozwoju flagowych marek. W tym roku otwarto dwie restauracje Sphinx w Warszawie – przy ul. Puławskiej i na Polu Mokotowskim. Do końca roku dołączą lokale na bydgoskim rynku, we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku i w nowej galerii handlowej Franowo,w Poznaniu. 

Ruszy także restauracja Chłopskie Jadło na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.

Grupa chce rozwijać koncepty Meta, Meta Disco i Funky Jim, finalizuje też transakcję przejęcia 67 lokali należących do sieci Piwiarnia Warki. 

Rośnie segment delivery. Oferta dostaw dań do klienta z menu sieci Sphinx, Wook oraz Chłopskie Jadło uruchomiona jest już w Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu, w najbliższych dniach ruszy w Warszawie, potem w Krakowie

Założyciel Fly4free.pl: Gdybym tę decyzję podjął wcześniej, fly4free.pl najprawdopodobniej byłoby najbardziej znanym serwisem w Europie [NEXT TIME]

Więcej o:
Komentarze (16)
W Polsce pojawią się nowe restauracje. Otworzy je Sfinks
Zaloguj się
  • valla

    Oceniono 7 razy 5

    Jakosc Spphinxa w porownaniu z tym sprzed 10-15 lat to porazka. Kiedys to bylo naprawde dobre jedzenie i swietna obsluga.

    Teraz to marna jakosc, fatalna obdluga a ceny kosmiczne.

    Na szczescie konkurencja nie spi... a Sphinx przespal swoj najlepszy czas

  • hegemon123

    Oceniono 7 razy 3

    Niech spadają!!
    Porcje są cieniem tego co było kilka lat temu, a rachunek dla rodziny jak w prawdziwej restauracji...
    Dziękuję. Nie polecam.

  • typowynazista

    Oceniono 4 razy 2

    Rośnie segment delivery.
    Że co ku...? Po polsku redaktor nie umie?

  • popijajac_piwo

    Oceniono 1 raz 1

    "W ofercie znajdzie się zdrowe, przygotowywane na miejscu jedzenie,przy zapewnieniu szybkiej i sprawnej obsługi."

    Prawie się udławiłem jedzeniem ze śmiechu...

  • pablo-102

    Oceniono 1 raz 1

    Przez przypadek wszedłem kiedyś do Sphinxa w Parku Janki i myślałem, że spadne z krzesła. Ceny wyższe niż w reszcie kraju chyba o 30%! Koszmarem są ceny napojów. O obsłudze lepiej nie gadać. W Jankach prosiłem trzy razy o rachunek a siedziałem obok POS-a. Dramat.

  • usuniety-komentarz

    Oceniono 1 raz 1

    Lepione &... hm... and... i pewnie będzie stał na każdym cornerze

  • soltyys

    Oceniono 1 raz 1

    Sphinx nic nowego nie otworzy!!!! Od początku roku było już wiele artykułów na temat przejęć różnych brandów przez tę sieć. Oczywiście do żadnej fuzji nie doszło i nie dojdzie!!! Wystarczy przeczytać raport za pierwsze półrocze tego roku żeby dowiedzieć się, że sieć przynosi straty, a rok do roku to różnice in minus liczone są w milionach.
    Prędzej sieć zostanie sprzedana niż przejmie jakieś nowe lokale. Akcje Sphinxa są coraz tańsze (jak dla mnie celowo), sieci nie udało się sfinalizować żadnego z zapowiadanych przejęć, klientów jest coraz mniej. Nie dość, że Sphinx nie oferuje nic wyjątkowego jeżeli chodzi o ofertę dla klientów, to jeszcze z punktu widzenia inwestorów ten biznes jest NIEOPŁACALNY. Jak widać aby dobrze zarządzać siecią restauracji nie wystarczy tylko doświadczenie w bankowości...........

  • feurig59

    Oceniono 3 razy 1

    precz z hummusem! tylko schabowy z polskich świń i flaki (wyprute wrogom oiczyzny)!

  • pernila

    Oceniono 2 razy 0

    a Fabryka Pizzy nie działa od kilku lat na warszawskiej Białołęce?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX