Jest nowa reklama świąteczna Allegro. "Talizman" chwyta za serce tak jak ubiegłoroczny hit

Na pewno pamiętacie ubiegłoroczną historię pewnego starszego pana, który uczył się angielskiego, aby spotkać się ze swoją wnuczką na święta. W tym roku Allegro ma dla nas kolejny hit, który nie pozostawia w obojętności.

"Talizman" to najnowsza produkcja Allegro z serii "Czego szukasz?", którą zrealizowano przy współudziale organizacji Szlachetna Paczka. Tym razem głównym bohaterem jest mały chłopiec o imieniu Marcel, którego fascynuje świat Indian. Rodzice kupują mu naszyjnik, który wydaje się nabrać magicznych właściwości i pomaga malcowi w codziennym życiu.

W filmie przewija się również postać starszego bezdomnego mężczyzny, który pewnego dnia ratuje Marcela z poważnych opresji. Czy to właśnie zasługa magicznego amuletu otrzymanego od rodziców? A może chodzi o zwracanie uwagi na swoje najbliższe otoczenie i ludzi, którzy najbardziej potrzebują naszej pomocy?

 

Ubiegłoroczna historia o dziadku uczącym się angielskiego, aby spotkać się ze swoją wnuczką na święta ("Czego szukasz w Święta? English for beginners") okazała się ogromnym hitem, nie tylko w Polsce. Do tej pory film obejrzano ponad 14 mln razy w serwisie YouTube. Czy tegoroczna produkcja będzie równie popularna? Z pewnością rusza za serce, a zaangażowanie Szlachetnej Paczki jest tu nie bez znaczenia.

Czytaj też: Widzieliśmy nowy film świąteczny Allegro. Ma zupełnie inny klimat od zeszłorocznego hitu. Stoi za nim ważna akcja społeczna

W pięciodniowej produkcji, która była kręcona Warszawie, na Klonowej, Skwerze Tarasa Szewczenki i na Mokotowskiej uczestniczyło w sumie 160 osób. Reżyserem spotu jest Jesper Ericstam. Główne hasło kampanii brzmi: "Szczęście dla każdego może oznaczać coś zupełnie różnego. Warto się tym podzielić."

Więcej o:
Komentarze (9)
Nowa reklama świąteczna Allegro. "Talizman" chwyta za serce i mówi o ważnych sprawach
Zaloguj się
  • nieznoszehipokryzji

    Oceniono 7 razy 3

    Mnie Allegro zawsze chwyta mocno za serce, jak dostaję od nich mail z kwotą prowizji do zapłaty. Z każdym mailem coraz wyższa...

  • sebi772

    Oceniono 9 razy 1

    cudne, łza popłynęła na koniec....a ostatnio miało to miejsce dawno...

  • grzechumann

    0

    Słaba!!! Zrobiona chyba na siłę, żeby dogonić zeszłoroczną.

  • 69pilot69

    0

    Poprzedniej reklamy tej świątecznej chyba już nic nie pobije....

  • fanbeat

    0

    Poprzednie były lepsze

  • isiah.thomas

    Oceniono 1 raz -1

    Bez przesady.

  • Adam Persson

    Oceniono 7 razy -3

    DLaczego Latryna WYborcza upada? Tu mamy przyklad. Wychwalanie pod niebiosa reklamy chciwego koncernu i wymowne milczenie o tysiacach firm sprzedajacych na allegro ktorym nowe cenniki daly tak po d... ze wiele firm upadnie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX