Gazeta.pl Next >  Biznes >  Wróciła promocja - hit. Znów można kupić bilet na komunikację miejską za 1 zł

Wróciła promocja - hit. Znów można kupić bilet na komunikację miejską za 1 zł

A A A
ZTM Warszawa. Kasownik w warszawskim autobusie

ZTM Warszawa. Kasownik w warszawskim autobusie

Promowanie płatności elektronicznych i transportu zbiorowego to dwa w jednym, które musi się podobać. Hitowa promocja mPay i Masterpass znów działa.

Zaplanowana pierwotnie do końca roku promocja „Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay” trwała od 5 października do błyskawicznego wyczerpania puli biletów. W miesiąc Polacy wykorzystali pulę 100 tysięcy biletów, a następnie dodatkowe 100 tysięcy. Hity mają jednak to do siebie, że lubią wracać na szczyt i tak jest z tą promocją.

Do już wykorzystanej puli 200 tysięcy biletów mPay i Masterpass dorzuciły dodatkowe 80 tysięcy biletów. Promocja będzie obowiązywać do końca roku lub wyczerpania promocyjnych biletów.

Lista miast (bądź regionów) i biletów jest długa, to m.in. Warszawa, Śląsk, Trójmiasto, Łódź, Kraków, Radom, Białystok, Zielona Góra, Rzeszów, Gorzów Wlkp., Lublin i wiele innych. Pełne zestawienie jest dostępne jest w regulaminie promocji i powiększyła się, w stosunku do poprzedniej, o Trójmiasto i Wejherowo.

Skorzystanie z promocji jest proste - wystarczy kupić bilet za pośrednictwem aplikacji mPay z użyciem karty zarejestrowanej w portfelu Masterpass oferowanym przez Mastercard (nie musi to być karta z logo Mastercard, może być Visa). Elektroniczny portfel umożliwia płacenie bez każdorazowego podawania numeru karty, wystarczy potwierdzić transakcję numerem PIN przydzielonym do portfela. Szczegółowo proces rejestracji karty w Masterpass i zakupów poprzez mPay opisaliśmy tutaj.

Tak jak poprzednio, jednorazowo można kupić jeden bilet za złotówkę, ale z promocji można skorzystać wielokrotnie.

Promocją objęte są bilety jednorazowe i czasowe (niestety, miesięcznych nie kupimy za złotówkę), więc jest to idealna promocja dla tych, którzy są z wizytą w danym mieście lub rzadko korzystają z komunikacji miejskiej.

Promocją "Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay", mPay walczy o lepszą pozycję na rynku aplikacji "biletowych". Liderem rynku jest SkyCash, a mPay ustępuje również aplikacji moBILET. W III kwartale bieżącego roku w 10 największych miastach Polski kupiono przez aplikacje blisko 4 miliony biletów, łącznie za blisko 11,5 miliona złotych.

***

Jacek Gadzinowski: Nie trzeba pracować 10 godzin dziennie, żeby osiągnąć sukces [NEXT TIME]

Polecamy
Komentarze (3)
Wróciła promocja - hit. Znów można kupić bilet na komunikację miejską za 1 zł
Zaloguj się
  • Oceniono 1 raz 1

    I zepsuliście, po jedynce na gazeta.pl bilety skończą się za 5 dni.

  • Oceniono 1 raz -1

    Dlaczego brak jest informacji, że jest to reklama oraz, że Masterpass to nie tylko mPay ???
    Zwykła przyzwoitość nakazuje odróżniać obiektywne teksty od reklam...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane