-
-
-
Mam pytanie. Kilkukrotnie podróżowałem rosyjskimi pociągami, na różnych trasach, w tym najdłuższa ponad 2000 km, czyli więcej niż cała Polska wzdłuż i wszerz łącznie. Czas odjazdu i przybycia każdorazowo był wycyrklowany co do minuty. Nie wspomnę o komforcie podróżowania w porządnym wagonie coupe z obsługą i serwisem w każdym wagonie. Cena za taki dystans to około 100 zł. Oczywiście, te oczywistości w rusofobicznej Polsce są zakazane.
-
-
-
-
Szczerze mówiąc nie wiem czym PKP się chwali. Dużo ludzi jedzie na święta w góry, nie dość że Bydgoszcz jest traktowana jak jakaś pipidówka bo do Zakopanego muszę jechać przez Poznań i się jeszcze przesiadać, sprzedaż biletów się opóźniła z powodów nie wiadomo jakich to jeszcze nie załapałam sie na powrót pociagiem którym chciałam wracać z powodu... braku miejsc, mimo iz bilet kupowałam 2 dni po tym jak sie ukazały. Za taki luksus 11 godz podróży z przesiadką z i do miasta WOJEWÓDZKIEGO niemało płacę.,,Przewoźnicy, w tym PKP IC, dostosowują jednak swoje rozkłady nie tylko do potrzeb pasażerów,, - to wyraźnie widać jak cenią swoich pasażerów.
-
Arogancja i bezwład intelektualny w spółce IC towarzyszy nowemu rozkładowi. Przykłady: zlikwidowano ekonomiczne połączenia z Opola do Warszawy w niedzielę.
Pociąg poranny i wieczorny jeździł z ponad kompletem pasażerów (ok. godz. 10 i 20). Inny wynalazek IC PKP: całonocny pociąg z Warszawy do Wrocławia (i odwrotnie) powinien być zestawiony z wagonów przedziałowych a nie być rozświetloną jednostką zespoloną.
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
soldadura104
Oceniono 4 razy -2
Tylko że w przeddzień Wszystkich Świętych TLK z Poznania do Krakowa przepełniony pociąg miał 4 wagony by ludzie nie jeździli na Wawel na grób Prezydenta Kaczyńskiego