Carrefour otworzył swój najnowocześniejszy market. Zakupy zrobisz przez smartfon i 19 interaktywnych ekranów

Robert Kędzierski
Carrefour PRO - nowy hipermarket łączący w sobie zakupy tradycyjne i interaktywne

Carrefour PRO - nowy hipermarket łączący w sobie zakupy tradycyjne i interaktywne (Fot. Carrefour (materiały prasowe))

Carrefour poinformował o otwarciu swojej najnowocześniejszej placówki. Carrefour PRO łączy w sobie cały szereg innowacyjnych technologii, które pozwolą kupującemu samodzielnie skanować towar oraz zamówić do domu to, czego w sklepie nie znalazł.

Carrefour informuje o uruchomieniu nowego hipermarketu w CH Atrium Promenada. Obiekt o powierzchni 2000 metrów kw. ma skupiać w sobie kilka nowoczesnych technologii, które firma rozwija od kilka lat. 

Po pierwsze zakupy będzie można zrobić za pomocą aplikacji Scan&Go, która pozwala na samodzielne skanowanie produktów wpłacanych do koszyka. Zapłacić za nie można z poziomu telefonu, co może znacznie przyspieszyć całą transakcję. W sklepie są zlokalizowane również dedykowane kasy do dokonania płatności z użyciem Scan&Go. Klient będzie mógł dokonać w nich płatności na podstawie kodu wygenerowanego przez aplikację.

Klienci będą też mogli domówić produkty, których nie znaleźli podczas wizyty w sklepie. Będzie to możliwe na dwa sposoby - poprzez aplikację MójCarrefour lub przy użyciu jednego z 19 interaktywnych ekranów zainstalowanych w obiekcie. Zamówienie złożone w ten sposób zostanie dostarczone pod wskazany adres w Warszawie albo przygotowane do odbioru w sklepie lub w Coolomacie zlokalizowanym na zewnątrz centrum handlowego (paczkomacie przystosowanym do przechowywania produktów spożywczych) 

Klientowi wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją, aby zamówić produkt, którego nie znalazł w sklepie. Do tego dochodzi też opcja dostawy tego samego dnia na terenie miasta. Sklep w Promenadzie to podsumowanie naszych prac prowadzonych od kilku lat i opracowanych przez nas technologii i innowacji. Jest to przykład wdrożenia strategii omnikanałowej i kierunek, w którym chcemy podążać na polskim rynku.

– mówi Ronan Martin, Dyrektor Operacji w Carrefour Polska. – 

Także sama linia kas tradycyjnych i siedmiu kas samoobsługowych zaprojektowana została w sposób niestandardowy. Nie znajduje się ona przy wejściu do sklepu, ale w jego głębi, podobnie jak w sklepach wolnocłowych lub z asortymentem odzieżowym, co powoduje, że sklep jest bardziej otwarty dla klientów. Ponadto przy Punkcie Obsługi Klienta został umieszczony Fakturomat, za pomocą którego klienci mogą własnoręcznie wygenerować faktury za zakupy.

Czytaj też: Żyjemy w wiecznym pośpiechu. Dlatego zakupy zrobimy poprzez deskę rozdzielczą samochodu. 

Carrefour Pro ma łączyć w sobie zakupy tradycyjne z zakupami online. Smartfon sprawia, że konsumenci zyskają dostęp do  dostęp do 16 tys. produktów spożywczych i 6000 tys.produktów przemysłowych. 

Nie tylko w Carrefour

Scan&ShopScan&Shop Marcin Kaczmarczyk /redakcja

Niektóre innowacje, o których mowa powyżej, są dostępne w sklepach innych sieci. Scan&Shop to nowy sposób zakupów, który Tesco uruchomiło w lutym w hipermarkecie w Krakowie. Przy wejściu do marketu znajdują się skanery, które można zabrać ze sobą i skanować produkty podczas wkładania do koszyka. Od ponad roku Polacy mogą już płacić telefonem - na przykład dzięki usłudze Android Pay.

Zobacz także
Komentarze (36)
Carrefour otworzył swój najnowocześniejszy market. Zakupy zrobisz przez smartfon i 19 interaktywnych ekranów
Zaloguj się
  • pszczolkaprezesa

    Oceniono 13 razy 3

    W ramach innowacji zaproponują klientom rozładowanie tira z towarem, co ewidentnie przyspieszy zdobycie przez klienta najświeższego towaru.

  • kwiatekkk

    Oceniono 4 razy 2

    Skończyłem czytać ten bełkot na słowach o "płaceniu z poziomu telefonu". Nierówna walka p. Kędzierskiego z polszczyzną zawsze mnie bawi do łez.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX