Komentarze (46)
Wreszcie będzie konkurencja dla pociągów PKP Intercity. Na polskie tory wyjedzie Leo Express
Zaloguj się
  • Kris4626

    0

    Na trasę Warszawa-Szczecin mógłby wjechać bo obecna oferta na tej trasie jest beznadziejna.

  • ds215

    Oceniono 1 raz 1

    Jaka tam konkurencja. Za nasze pieniadze PKP jest ostro dotowane. pOCIAG DOPUSZCZONO BO NIE STANOWIL KONKURENCJI DLA pkp !!!

  • Ed Mat

    0

    Moim zdaniem jeśli mamy trzymać się ochrony srodowiska i zmniejszenia emisji gazów to:albo większość pojazdów powinna być wymieniana na silniki elektryczne w tym autobusy dalekobierzne,albo dać prym pojazdom torowym.Dużo szkody spalinowe wyrządzają też Tiry bo tez zasmradzają powietrze.

  • espenkruger

    Oceniono 1 raz 1

    Żyje się po to aby dopłacać. Do kolei energii węgla exportu itp. Tylko po co i skąd brać kasę bo nie ma chętnych aby dopłacać.

  • prauss

    Oceniono 1 raz 1

    super wiadomość, bo niestety darmowe bilety dla kolejarzy i rozkład jazdy ustawiany pod kolejarzy dojeżdżających do pracy to norma, która powinna zniknąć.

  • opalinski19

    0

    nie bój, nie bój za chwilę mu wyłączą prąd

  • SZCZERZO KŁY

    0

    W kazdym miescie jest kościół. Ot wystarczy uruchomić darmowe dojazdy na msze swięte i Polak będzie jechał w ścisku 4 godziny ale za darmo.

  • maczores

    Oceniono 1 raz 1

    Mam nadzieję że Leo Express uruchomi bezpośrednie połączenie kolejowe Wrocław - Praga. Wstyd że dalej jedyną opcją jest Polski Bus jadący godzinami wiecznie zatłoczona 8-ką

  • prinsik

    Oceniono 3 razy 1

    No chyba trudno znaleźć brzydszy kolor.

  • mazbip

    Oceniono 5 razy 1

    Ludzie czy wy znacie jakies panstwo, w ktorym prywatyzacja, komercjalizacja kolei doprowadzila do poprawy i potanienia podrozy. Ja nie zna. Najlepszy przyklad to W. Brytania. Koleje w Europie juz byly kiedys prywatne, znacjonalizowano je bo jako prywatne nie odpowiadaly potrzebom panstw, w ktorych sie znajdowaly. To infrastruktura, ktory potrzebuje inwestycji dlugoterminowych. Prywatne firmy sa nastawione na szybki zysk.

  • mazbip

    Oceniono 2 razy -2

    Przychodzi "konkurencja", beda sie scigac po torach. Trzeba bedzie zwiekszyc ilosc torow. A jak jeszcze jeden przyjdzie to beda potrojne.

  • alek krzepicki

    Oceniono 5 razy 1

    Zachwycacie sie leo. PKP obsługuje wszystkie trasy i rentowne i te mniej ciekawe czy leo pokedzie np z Ełku do Białej Podlaskiej pewnie nie bo bało rętowna trasa
    To coś takiego jak busiki wykończyły PKS z mojej miejscowość, jeździły tylko na dochodowych trasach i kilka minut przed rejsowym PKSem. Przemyslcie to

  • Flow Groeg

    Oceniono 4 razy 0

    Bilety mają zaczynać się od 19 zł, od km albo od stacji?

  • jerzytop

    Oceniono 7 razy 3

    I czas najwyższy . w 2017 r korzystałem z przewozów InterCity parę razy ,rodzina również . Ani razu pociąg nie było punktualnie na stacji docelowej w tym sławetne Pendolino . Opóznienie prawie 40 min Pociąg z Kołobrzegu wyjechał brudny jak św ziemia .

  • drakaina

    Oceniono 2 razy 2

    Mogliby zrobić szybką linię Kraków-Wiedeń?

  • noel1

    Oceniono 6 razy -6

    Polska dla Polaków, Polskie Koleje Państwowe dla Polaków, reszta to pic na wodę!

  • wieczniekontuzjowany

    Oceniono 13 razy 13

    "Kluczowe dla UTK jest to, by po wejściu prywatnego przewoźnika nie spadła rentowność połączeń realizowanych przez państwowe PKP Intercity, które są dofinansowywane przez państwo."

  • qawsedrftg

    Oceniono 14 razy 14

    To nie jest żadna konkurencja. Dopóki jest monopol z dofinansowaniem państwowym, bez żadnego konkursu, bez żadnej motywacji by obniżać ceny biletów, nic z tego nie będzie. A jeszcze za naszą kasę to żałosne InterCity może uruchomić jakieś puste pociągi "służby publicznej" i wtedy "konkurencja" dostanie absurdalne godziny kursów...

  • flat_hu

    Oceniono 6 razy 2

    A czy tez będą zmieniać rozkłady tuż przed świętami? To już taka świecka, polska tradycja, że nie wiadomo jak na święta gdziekolwiek dojechać :).

  • blablick

    Oceniono 3 razy 1

    Tory to nie autostrada. Tor jest jeden. Ew. dwa. Dyzurni ruchu z PKP. Spóźniena murowane.

  • rycerz_mowiacy_ni_ni

    Oceniono 6 razy -6

    Debilny artykuł,PKP drodzy "dziennikarze" konkurencję już ma dawno,PR,KM,KS,KW,KM,Arriva itd.

  • dawno.urodzony

    Oceniono 21 razy 21

    dawne PKP zrobi wszystko, żeby ten przewoźnik miał bardzo duże problemy w realizacji przewozów...

  • aron2004

    Oceniono 9 razy -5

    No bez przesady. Z Krakowa do Katowic autobusy co 15 minut, co ten Czech może tu nakonkurować? A Katowice - Praga to tak no ale to nie trasa krajowa tylko międzynarodowa.

  • Kolej Nakolej

    Oceniono 6 razy 2

    Konkurencja na torach w przewozach aglomeracyjnych i regionalnych jest od wielu lat i według ostatniego zestawienia właśnie w tej grupie przewozów są największe przyrosty pasażerów, czyli konkurencja do czegoś dobrego jednak prowadzi. Miejmy nadzieję, że i tym razem coś dobrego dla pasażera wyniknie. a ja prywatnie mam prośbę do Leo Express- niech w przyszłym roku po sylwestrze zrobią cztery kursy nocne z Zakopca do Krakowa - zyskowność murowana.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX