Nadchodzi "Zjazd Reklamy". Rekordowa impreza dla wpływowych ludzi marketingu

Już 8 marca w Zakopanem ruszy kolejna edycja "Zjazdu Reklamy" integrująca najbardziej wpływowych ludzi reklamy. Obecni będą wszyscy najważniejsi gracze na rynku.

Rekordowa liczba, bo już poda 500 reklamodawców, pracowników domów mediowych i agencji reklamowych zapowiedziało swój udział w "Zjeździe Reklamy". Impreza, która przyciąga nie tylko wpływowych ludzi marketingu, ale wiele znanych osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą reklamową m.in. prezenterów telewizyjnych i radiowych, znanych dziennikarzy oraz sportowców, ruszy 8 marca w Zakopanem. 

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizator Zjazdu Reklamy, powiedział:

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dynamiki z jaką rozwija się ten projekt. Dzięki wprowadzanym zmianom i znacznemu podniesieniu standardu imprezy Zjazd Reklamy stał się doskonałą platformą integracyjną i szkoleniową dla wszystkich firm aktywnych na rynku usług marketingowych w Polsce, zachowując tym samym to co w nim najlepsze: wspaniałą atmosferę, emocje oraz doskonałą zabawę. Jako organizator bardzo pilnujemy tego, żeby była to impreza branżowa i jesteśmy dumni z tego, że biorą w niej udział wszyscy najważniejsi gracze na rynku. Naszym celem jest stworzenie wydarzenia, które na stałe zagości w kalendarzach wszystkich osób aktywnych na polskim rynku komunikacji marketingowej.

Wśród uczestników Zjazdu znajdą się też przedstawiciele sponsorów i partnerów wydarzenia. Wśród nich znajdą się przedstawiciele Publicis Media, bez wątpienia jeden z najważniejszych podmiotów na polskim rynku komunikacji marketingowej. Pozostałymi partnerami branżowymi Zjazdu Reklamy są dwie najważniejsze organizacje zrzeszające firmy działające na polskim rynku usług reklamowych: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz polski oddział IAA. Patronami medialnymi wydarzenia jest magazyn Press oraz Radio Kampus.

Nieodłączną częścią każdego Zjazdu Reklamy jest Zjazd Kreatywny podczas którego uczestnicy mogą zaprezentować swoje kreatywne podejście do sportów zimowych. W tym roku na fali atmosfery Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2018, Zjazd Kreatywny odbędzie się pod hasłem „Wszyscy kibicujemy Naszym!

Sponsorzy Strategiczni : Multikino Media oraz AMS Sponsorzy Wspierający: 4FUN Media oraz BBC Worldwide

Partnerzy Branżowi 2019: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej oraz polski oddział IAA

Patroni Medialni: Press oraz Radio Kampus

Partner Technologiczny: VES VENUE & EVENT SUPPORT

Partnerzy: Hotel Belvedere, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Gazeta Wyborcza, Sport.pl, Tandem Media, Czasopisma, Helios, AdPrime, Silesion, Oshee, Amundsen Vodka, Jim Beam, Rossignol, BBC BRIT, BBC lifestyle, BBC earth, CBeebies, Stacja Narciarska Suche, Screen Network, 4FUN TV, 4FUN GOLD, 4FUN DANCE oraz FCB Bridge2Fun.

Więcej o: