O efektywności, botach i współczesnym digital customer na IAB Internet Week

Jaka część reklam naszej marki jest widoczna? Jak bronić się przed botami i innymi zagrożeniami wykorzystując sprawdzone techniki i narzędzia antyfraudowe? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży marketingu internetowego podczas IAB Internet Week.

Przez pięć dni, od 9 do 13 kwietnia2018 roku, w siedzibie zrzeszającego 230 najważniejszych firm polskiego internetu, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska eksperci wydawców, agencji, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w reklamie interaktywnej będą prezentowali najciekawsze case’y poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom i przykładom komunikacji interaktywnej. Nie zabraknie tematów związanych z budowaniem strategii, podnoszeniem efektywności sprzedaży, kosztem konwersji, budowania relacji z klientami i przykładów success stories w docieraniu do klientów w digitalu.

Eksperci opowiedzą o tym, kim jest digital customer i jak tworzyć strategie biznesowe, które uwzględnią jego perspektywę. Omówią jak prowadzić skuteczną komunikację online oraz jak połączyć działania on-line z off-line dzięki transformacji cyfrowej. Podzielą się doświadczeniem dotyczącym budowania local awareness dla aktywacji geotargetowanych, sieci handlowych, franczyz, banków i innych rozproszonych struktur sprzedaży.Zaprezentują również jak pozyskiwać leady przy użyciu formularzy, landing pages, webinarów i social media. Podadzą przykłady dobrych i złych praktyk z wykorzystaniem marketing automation. Jednocześnie zastanowią się nad tym, jaką część ruchu na naszym www stanowią boty oraz na ile nasze reklamy prowokują internautów do korzystania z adblocka.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in., jak skutecznie budować kanał marki na platformie YouTube, aby odnieść komunikacyjny sukces i przyciągnąć stałą widownię, która będzie chciała spędzać z marką czas z własnej woli. Warsztaty będą też poświęcone angażowaniu internetowych liderów opinii do działań marketingowych. Eksperci opowiedzą, jak skutecznie planować marketingowe aktywności, które będą wiarygodne dla fanów influencera i jednocześnie będą wpisywać się w charakter marki. Pokażą czym się kierować i jakich błędów unikać nawiązując współpracę z YouTuberami. Przeanalizują też mierzenie efektywności takich działań.

Wśród ekspertów rynku, który podzielą się doświadczeniami podczas IAB Internet Week, znajdą się przedstawiciele:YouLead, Digital Resolution, Cube Group, TalentMedia, They.pl,INIS, OX Media, Novem, Blue 449,Truly, GetResponse, Kamikaze, Netsprint Group, Data Business Intelligence.

Spotkanie jest adresowane przede wszystkim do marketerów - managerów i specjalistów marketingu zainteresowanych promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online, a także agencji i domów mediowych.

Warsztaty są realizowane w ramach działań edukacyjnych IAB, których celem jest przybliżenie tematyki związanej transformacją cyfrową i potencjałem marketingu online. Spotkania z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, a miejsc brakuje na kilka tygodni przed wydarzeniem. Udział w nim jest bezpłatny dla uczestników.Kolejna edycja Internet Week jest zapowiadana na jesień 2018 roku. Warsztaty są objęte akredytacją DIMAQ.

Więcej informacji: https://www.internetweek.pl

Więcej o: