Kioski nie umrą. Gazet sprzedają coraz mniej, ale mają nowy hit

Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera - podał jeden z największych sprzedawców produktów szybkozbywalnych w komunikacie.

W pierwszym kwartale blisko 200 tysięcy osób kupiło w salonikach Kolportera choć jeden produkt z tej kategorii. I tak np. ponad 28 tys. kupujących sięgnęło po karty Google Play, a 4,5 tys. osób doładowania do popularnej platformy z grami – Steam.

- Popularnością wśród graczy cieszyły się również doładowania do konsol Playstation (3,3 tys. zakupionych w pierwszym kwartale) i Xbox (3,3 tys.) oraz do gry „League of Legends” (1,3 tys.) – informuje firma.

Do kategorii gier i produktów gamingowych Kolporter zalicza też karty Paysafecard. Są często wykorzystywane przez graczy, ale również korzystają z nich internauci by zapłacić za inne usługi lub produkty sprzedawane w sieci. Od stycznia do końca marca 2018 r. karty Paysafecard o różnych nominałach kupiło w salonikach ponad 100 tysięcy osób.

Czytaj więcej: Bezwzględny Facebook po wpadce. Wyłączył już 200 aplikacji.

– Gaming to najnowsza kategoria produktowa w ofercie naszych saloników – zauważa cytowany w komunikacie Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Mówiąc w dużym uproszczeniu to gry, ale także różnego rodzaju doładowania, kody i karty wykorzystywane przez graczy, a także osoby będące aktywnymi internautami. Pierwsze tego typu produkty zaczęliśmy wprowadzać testowo 3 lata temu, oferta urosła jednak bardzo szybko i dziś to ok. 80 indeksów, wydzielonych w osobną kategorię – tłumaczy.

Na graczach i internautach Kolporter zarabia z roku na rok coraz więcej. Sprzedaż produktów gamingowych w 2017 r. wzrosła w jego salonikach o ponad 60 proc. w porównaniu do 2016 r. W tym roku firma spodziewa się zanotować podobnego dynamikę. - Uważnie obserwujemy rynek, słuchamy także sugestii naszych klientów i na pewno będziemy starali się wprowadzić kolejne, nowe produkty w tej kategorii – dodaje Dariusz Materek.

Maciej Panek: Byłem na dnie, gdy otworzyłem firmę posiadającą obecnie 3 tys. samochodów [NEXT TIME]

Tekst pochodzi z blogu „Giełda i gospodarka.pl”.

Więcej o:
Komentarze (35)
Kioski nie umrą. Gazet sprzedają coraz mniej, ale mają nowy hit
Zaloguj się
  • balajanek

    Oceniono 16 razy 6

    Produkty gamingowe -fuj.

  • r0zum

    Oceniono 3 razy 3

    a wystarczy zrobić z tego paczkomaty, albo punkty odbiorów paczek. Taki potencjał się marnuje.

  • poparzony

    Oceniono 3 razy 1

    Spada ilość gazet... ----i papierosów :)
    Dobra Zmiana :)

  • sdlghsdghhsidhfg

    0

    Bilety na koncerty niech zaczną sprzedawać, bo w STS-ach zawsze trafiam na pracownika, który wie że jest taka możliwość... ale on akurat nie umie tego robić.

  • Kuba M

    Oceniono 16 razy 0

    Nowy hit będzie działał do momentu aż te doładowania będzie można kupić powszechnnie, w cywilizowany sposób, czyli online.

  • hummer_my_vehicle

    Oceniono 6 razy -2

    Produkty GAMINGOWE.

  • Pisul Maximus

    Oceniono 44 razy -26

    " Kioski nie umrą. Gazet sprzedają coraz mniej..."

    Tylko Gazeta Wyborcza sprzedaje się coraz mniej :)

    ______________________________________________

    "Fakt" - 255,2 tys. egzemplarzy- Lider
    "Super Express" - 128,6 tys. sztuk. W porównaniu z lutym sprzedaż tego dziennika wzrosła o 3,5 proc.
    "Dziennik Gazety Prawnej" - 42,7 tys. egzemplarzy, wzrost mdm o 3,3 proc.
    "Gazeta Wyborcza" - zaledwie 112,6 tys. szt. zmniejszyło się rdr (rok do roku) o 14,8 proc.

    GW sprzedawała się w nakładzie 450 tyś dziś to już tylko cień i rychły koniec.
    Za rok spotykamy się na forach w Rycerzu Niepokalanej i tam śmiejemy się z truchła Wyborczego.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX