Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Bank Zachodni WBK zmienia nazwę na Santander Bank Polska i przeprowadza się do Warszawy
BZ WBK Santanderem chciał się stać już w 2014 r., kiedy na jego czele stał jeszcze Mateusz Morawiecki, ale do zmiany nie doszło z powodu braku konsultacji decyzji z Komisją Nadzoru Finansowego.
Tym razem dopełniono formalności i podczas Walnego Zgromadzenia akcjonariusze Banku Zachodniego WBK przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy na Santander Bank Polska S.A. oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. Obecnie bank ma siedzibę we Wrocławiu.
- Wraz ze zmianą nazwy i identyfikacji wizualnej stajemy się bogatsi o międzynarodowy wymiar marki Santander oraz długoletnią tradycję i siłę grupy – mówi cytowany w komunikacie prasowym Gerry Byrne, Przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Zachodniego WBK.
Założeniem banku jest bardziej intensywne wykorzystanie przynależności do Grupy Santander przy wdrażaniu korzyści dla Klientów w Polsce.
– Zmiana marki to świetna okazja do wzmocnienia pozycji rynkowej w coraz bardziej cyfrowym, szybko zmieniającym się świecie – tłumaczy Michał Gajewski, Prezes Zarządu Banku Zachodniego WBK.
Co zmiana oznacza dla klientów?
Zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie będą wymagać od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań.
Wszystkie umowy pozostaną w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmienią się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart oraz numery PIN. Do czasu zarejestrowania zmiany nazwy Banku w Krajowym Rejestrze Sądowym adresy strony internetowej Banku oraz stron do logowania do bankowości internetowej i mobilnej pozostają takie same jak dotychczas.
Formalny start rebrandingu nastąpi we wrześniu, wraz z dniem rejestracji odpowiednich z mian w Krajowym Rejestrze Sądowym.
BZ WBK jest trzecim największym bankiem w Polsce - po PKO BP i Banku Pekao. Jego aktualna wartość giełdowa sięga 37 mld zł. Nieco ponad 68 proc. akcji banku należy do hiszpańskiego giganta Banco Santander.
+++
-
Ugoda firmy Radosława Majdana z Domem Mody Chanel. Zniszczą opakowania i reklamy swoich perfum
-
Emeryci i renciści w marcu zyskają dodatkowe pieniądze. I to aż z dwóch różnych źródeł
-
"Brexit pozostawi Wielką Brytanię nagą". Siostra byłego brytyjskiego ministra rozebrała się na wizji
-
Wyciskarka wolnoobrotowa do soków - czym się kierować przy zakupie [Ranking]
-
Niemcy. Polacy dołączają do zbiorowego pozwu przeciwko Volkswagenowi
- Chcesz zapanować nad bałaganem w swoich e-mailach? Oto aplikacje, które ci w tym pomogą [WIDEO]
- Szwajcaria ma pracę dla hakerów z całego świata. Zapłaci za włamanie do systemu wyborczego
- Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę "Mama 4+"
- Szefowa MFW ostrzega przed przepaścią między północą a południem UE
- To koniec wojny handlowej? Xinhua: Chiny i USA doszły do porozumienia
wkkr
Oceniono 18 razy 18
Zmiana marki to świetna okazja do wyprowadzenia miliardów za granicę do centrtali.
O to chodzi a nie jakieś tam pierdoły o nowoczesności.....
PS
Ciekawe ile bedą musieli rocznie płacić centrali za prawo używania nazwy santander.....