Komentarze (100)
Piotr i Paweł wdraża naprawdę dużą nowość. Zakupy zrobisz bez pieniędzy czy karty w kieszeni ? wystarczy smartfon
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Oceniono 1 raz 1

    Mam złe doświadczenie z systemem w Tesco i myślę, ze tu będzie podobnie. Przede wszystkim takie zakupy zajmują dużo więcej czasu. Skanowanie produktów nie działa idealnie i dużo czasu zabiera odklikanie produktu, który nabiliśmy a potem chcemy z niego zrezygnować. No i jakimś cudem zawsze mój koszyk był przez obsługę do kontroli, czyli kasjerka wszytko skanowała od nowa.
    Obiecujący jest system Amazona - bierzesz z półki i wychodzisz ze sklepu. Sklep jest najeżony elektroniką i nie traci się czasu na ręczne skanowanie, a należność jest pobierana z karty.

  • d1r3ct

    Oceniono 7 razy 1

    "Wykonując za sklep pracę kasjera klient własnym smartfonem skanuje kody kreskowe towarów wrzucanych do koszyka lub torby."

    A o ile obniżą ceny produkt ? - 20% przy płaceniu ? Bo z jakiej racji klient na wykonywać cudzą pracę i płacić tyle samo ? Może jeszcze podłogę umyje ? Korporacjom się w tyłkach poprzewracało.

  • Alicja Polak

    Oceniono 1 raz 1

    było to rozwiązanie we francuskiej sieci handlowej - u mnie na wiosce też, dość szybko z niego zrezygnowano... uciążliwe dla klientów i tak musieli podchodzić pomagać i myślę, że kradzieże też się zdarzały...

  • jami88

    Oceniono 15 razy 1

    A ja mijam szerokim łukiem nawet mniej zaawansowane rozwiązania - kasy samoobsługowe. Wolę trochę postać - ale mieć kontakt z żywym człowiekiem. (i przy okazji uzasadnić potrzebę jego pracy). No i czuć się obsłużonym.

  • hansolo88

    0

    Były tam takie super francuskie herbaty kiedyś....tera tylko lipton, też mi delikatesy....

  • nice_flowers

    Oceniono 2 razy 0

    Taki system jest od dawna w USA pomysł fajny ale nie na dłuższą metę. Nawet tam nadal są kasjerzy. Jeśli się robi małe zakupy kilka-kilkanaście potrzebnych produktów ok spoko loko ale jeśli robisz zakupy na cały tydzień to nie mam zamiaru milion razy wykładać towar i go chować co już jest męczące nawet przy standardowej kasie, już nie wspominając o osobach starszych czy schorowanych lub takich co na to nie mają czasu.

  • slaveuss

    Oceniono 2 razy 0

    Jesli obniza ceny z powodu tej samoobslugi kasowej to czemu nie. W innym razie niech zapomna, ze bede ich kasjerem za darmo.

  • starsailor3

    Oceniono 2 razy 0

    Mam Apple Pay i mogę zapłacić bez karty w każdym sklepie - wielka mi innowacja!

  • sonniva

    Oceniono 2 razy 0

    Super, mi pasuje!

  • misiurka8

    Oceniono 4 razy 0

    klient niech robi za kasjera jak chce mieć towar. Już widze starsze panie koło 70tki jak to obsługuja. Niedługo dla emerytów zostana tylko stragany na rynku.

  • anty_jar

    Oceniono 1 raz -1

    no to jeszcze czekam, kiedy samodzielnie będę mógł wypakować towar na półki

  • sthoss

    Oceniono 1 raz -1

    Wystarczy zeszyt u kasjera! To dopiero byłaby rewolucja.

  • arkalionxp

    Oceniono 1 raz -1

    Eee,a już się ucieszyłem.Nie mam karty,konta,kasy ,smatfon jest ,no to już myślałem,że nastał komunizm i wszystko dają każdemu według potrzeb.

  • amon34

    Oceniono 1 raz -1

    Ależ będą straty...bo nie sądzę, żeby mieli chociażby RFID, nie wspominając juz o bardziej zaawansowanych technologiach. Po prostu liczą, że ludzie nie będą kradli chyba hahaha

  • walkirrr

    Oceniono 3 razy -1

    a oddanie nerki nie wystarczy ? Uruchomić na miejscu oddział transpantologii za zakupy chleba

  • ireksz

    Oceniono 13 razy -1

    jak wprowadzili wolne niedziel bez handlu, to pisalem, ze e-sklepy je zastapia i panie sprzedawczynie beda mialy calowity wolny czas, podziekujcie swoim dudom solidarnosci, poslom matolkom i przydentowi marionetce za ich glupote

  • basileus25

    Oceniono 4 razy -2

    będzie ostry zjazd i walnięcie o glebe - powodzenia

  • jml13060

    Oceniono 9 razy -3

    Wspomniano o światowym gigancie e-handlu. ODRADZAM tę firmę!!! Amazon.com nie uznaje Polaków za klientów godnych dokonywać zakupów w ich sklepach internetowych. Próbowałem kupić na portalu Amazon.com kawiarkę z dostawą do odbiorcy w USA i NIE DA SIĘ!!! Nie chcieli moich dolarów z CitiBanku (amerykański). Zresztą nie tylko Amazon.com dyskryminuje klientów z Polski (niewłaściwy IP komputera). To jakaś wojna handlowa USA-EU?

  • moniym

    Oceniono 4 razy -4

    W Irlandii takie cos dziala juz od lat a Polsce to nowosc do przetestowania w wybranych sklepach....Hmm..a ja myslalem, ze Irlandia jest zacofana.

  • brytnej

    Oceniono 13 razy -5

    Sklep, w którym nie można zapłacić gotówką, mogą sobie wsadzić wiadomo gdzie.

  • kato-rznik

    Oceniono 13 razy -5

    "Rozwiązanie ma umożliwić robienie zakupów w sposób praktycznie niekłopotliwy dla klienta" - Podejście do kasy lub terminala płatniczego może być "kłopotliwe" jedynie dla niedorozwoja albo kompletnego idioty.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX