LPP otwiera Reserved we Frankfurcie. To już 20. salon w Niemczech

LPP otworzyło pierwszy we Frankfurcie i dwudziesty w Niemczech salon Reserved. Spółka planuje dalszy rozwój stacjonarnej sieci sprzedaży swojej flagowej marki i ze szczególną uwagą przygląda się kolejnym lokalizacjom w Europie Zachodniej.

Otwarty właśnie we Frankfurcie salon o powierzchni 2 644 m2 to już 20. sklep sieci w Niemczech. W II kw. br. większość z 921 mln przychodów Reserved pochodziła z zagranicy.

"Od chwili debiutu na rynku niemieckim stawiamy przede wszystkim na rozwój jakościowy sieci Reserved w tym regionie. Nasze salony otwieramy w stolicach landów, w najważniejszych punktach handlowych na mapie Niemiec. Dlatego debiut we Frankfurcie nad Menem był od dawna w obszarze naszych zainteresowań. Otwarcie tego salonu ma duże znaczenie dla naszej obecności na rynku niemieckim" - powiedział wiceprezes LPP Sławomir Łoboda, cytowany w komunikacie.

Salon Reserved we FrankfurcieSalon Reserved we Frankfurcie fot. LPP

Polski producent odzieży chce otwierać kolejne salony i umacniać swoją pozycję w Europie Zachodniej. Flagowa marka LPP ma za sobą dwa debiuty w ubiegłym roku w tej części kontynentu - w Berlinie na Tauentzienstrasse oraz w Londynie na Oxford Street. Nowy, 20. salon Reserved w Niemczech został otwarty w kamienicy przy Zeil Strasse - jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych w Niemczech. To już piąta lokalizacja w Niemczech po Monachium, Kolonii, Berlinie i Hamburgu zorganizowana zgodnie z autorskim konceptem firmy LPP, podano również.

Salon Reserved we FrankfurcieSalon Reserved we Frankfurcie fot. LPP

"Najnowsze kolekcje Reserved podobają się klientom, o czym świadczą wyniki sprzedaży. W drugim kwartale br. nasza flagowa marka wygenerowała więcej przychodów z zagranicy niż z kraju, co potwierdza, że trafiamy w gusta zagranicznych klientów. Jestem przekonany, że zostaniemy zauważeni również przez odwiedzających Zeil Strasse" - dodał Łoboda.

Czytaj też: Tłumy na otwarciu pierwszego sklepu Reserved w Izraelu. Niektórzy czekali na wejście wiele godzin

LPP rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech od 2014 roku. W IV kw. 2016 roku firma uruchomiła tu także sklepy internetowe młodszych marek - Cropp, House, Mohito i Sinsay. Z perspektywy ostatniego półrocza, Niemcy są dla firmy piątym zagranicznym rynkiem pod względem wartości przychodów, podsumowano.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

---

Ewa Błaszczyk: Nie zakładajmy na wstępie, czy będzie sukces czy klapa, tylko zróbmy robotę [NEXT TIME]

Więcej o:
Komentarze (12)
LPP otwiera Reserved we Frankfurcie. To już 20. salon w Niemczech
Zaloguj się
  • sabasan11

    Oceniono 1 raz 1

    Polska firma dobrze sobie radzi w Niemczech i innych krajach to nie ma co narzekać. Nikt jednemu z drugim nie każe tam robić zakupów, ale każdy trochę ogarnięty wie, że jak firma robi kasę zagranicą i ona potem wpada do polskiej gospodarki to jest dobrze i idziemy do przodu. Każdy dobrze rozwinięty kraj ma swoje wielkie przedsiębiorstwa znane na całym świecie i utożsamiane z konkretnym krajem. LPP własnie wyrasta na taka firmę.

  • dopoznawnocy

    Oceniono 1 raz 1

    Jakościowo rzeczywiście widać spora poprawę. To już ewidentnie europejskie standardy.

  • rozaliaroyale

    0

    a co oni tam właściwie sprzedają ? burki, turbany czy te dziergana berety w kolorach flagi Jamajki ?

  • phugoid

    Oceniono 5 razy -1

    no to polskie żuliki i bezdomni na zeilu poczują się nareszcie jak u siebie w domu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX