LPP chce podbić kolejny rynek. Pierwszy Reserved w Kazachstanie

- Z końcem października LPP otworzyło pierwszy salon marki Reserved w Kazachstanie - w mieście Ałmaty, podała spółka. Debiut w Kazachstanie to kolejny etap realizacji strategii międzynarodowej ekspansji LPP.

Polska spółka odzieżowa LPP, zarządzająca markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY, i notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2001 roku, weszła na kolejny rynek. Tym razem chodzi o Kazachstan.

W pierwszej kolejności debiutu w Kazachstanie doczekała się marka Reserved. Oficjalne otwarcie pierwszego sklepu odbyło się 31 października w Centrum Handlowym Dostyk Plaza. Kolejne otwarcia, tym razem marek House, Mohito oraz Sinsay, odbędą się 21 listopada w Centrum Handlowym A'port. Do końca tego roku goście tej samej galerii będą mogli odwiedzić również salony marki Reserved oraz Cropp. Łączna powierzchnia najmowana przez spółkę w centrum handlowym A'port wyniesie ponad 4 800 m2, z czego blisko połowę zajmie oferta marki Reserved. 

Otwarcie salonów w Kazachstanie to kolejny etap naszej ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że rokrocznie nasze globalne obroty będą wzrastać o kilkanaście procent - taka dynamika nie byłaby możliwa bez nowych rynków. W ostatnim czasie gospodarka Kazachstanu rozwija się bardzo obiecująco, a działania prywatnych inwestorów wpływają na systematyczne jej pobudzanie. Efekt ten dostrzec można również w ożywieniu branży retail. Poza wysokim popytem, korzystać może ona dziś z atrakcyjnej oferty nowych przestrzeni handlowych

- powiedział wiceprezes LPP Sławomir Łoboda, cytowany w komunikacie.

W 2019 roku, w stolicy kraju - Astanie, LPP planuje kolejne otwarcia salonów wszystkich marek, tym razem w centrum handlowym Abu Dhabi. Planowana najmowana powierzchnia będzie liczyła blisko 4 600 m2, podano również.

Ambicją LPP jest wchodzenie każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. Obecność w Kazachstanie to dla spółki jeden z etapów rozwoju sieci sprzedaży w Azji Centralnej oraz ważny krok w budowaniu globalnej rozpoznawalności wszystkich marek polskiego producenta. W planach na 2019 rok firma zapowiada debiuty w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie, przypomniano.

Więcej o:
Komentarze (8)
LPP chce podbić kolejny rynek. Pierwszy Reserved w Kazachstanie
Zaloguj się
  • piloon

    Oceniono 1 raz 1

    I dobrze, niech polskie sklepy rozprzestrzeniają się po wszystkich krajach.

  • rozaliaroyale

    Oceniono 5 razy 1

    ogólnie fajne cuchy - tylko ceny, to mają z kosmosu ( najlepiej np. sweter zimowy kupić na wiosnę i tp. - wtedy jakoś to się kalkuluje )

  • sonix24

    0

    Pomyślałem o Mongolii i jak widać niewiele się pomyliłem, przynajmniej co do kierunku :)

  • rudy5678

    0

    Obrali dobry kurs, jeszcze kilka lat i będą marką znaną na całym świecie.

  • el.pistolero

    Oceniono 7 razy -1

    Niech podbijają Chiny. Jakość ich produktów idealnie wpisywałaby się w taki podbój...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX